2012年3月30日 星期五

~我的新房間~

經過2個禮拜既努力, 終於大掃除完間房,
好耐冇幫間房扮靚靚啦,
依家同大家參觀下我間Dream Room先啦!!!

呢個就係我既門簾, 右邊仲未加工完家!

拉開右邊桃紅色既簾之後就會見到我張床




床上面有好多陪我訓既公仔(已經執左一大袋送人)


床左邊係書台同春天衣物架(冬天已經入面另一個衣櫃lu)

床既右邊係我Jill Stuart收藏櫃




LoLLiA 產品




櫃下層係我d獎杯同相機



my書台上面都有好多化妝品



UGB(左), 雪花秀(中), Cosme Decorte AQMW (右)



香水系列

平日用既avene

mask系列(有face, hand and foot)


 
my 春季衣物展示架(later出分享文)

沒有留言:

張貼留言