2012年7月15日 星期日

Dr. CiLabo 的美禪食 vs 回復單身後瘦身<飲食篇>

今次好開心抽中可以Lady Qooza X Dr. CiLabo 的美禪食健身試飲!
回復單身之後我好努力保養自己既皮膚, 亦努力減肥中, 希望將過去5年既放縱補返晒返黎!!


係飲食方面 , 我一直好想試食代餐去取代晚餐, 但又唔知邊隻brand好,
今次真係好感謝Qooza俾機會我try Dr. CiLabo 的美禪食,
雖然我有用開Dr. CiLabo既護膚product, 但未嘗試過它家既代餐,
等我即刻同大家介紹Dr. CiLabo 的美禪食先:


一盒就有齊30包, 一個月份量
‧每包有
15.4g
的食物纖維
HK$290
‧日本製造、不含防腐劑

一包有30種以上能達到健康、美肌效果的穀物、雜糧、蔬菜、果等傳統食材的乾燥粉末。
30多種的食用纖纖分別包括:
1. 縠物:紫米、粳米、小麥、黃豆、糯米
2.
雜糧類:糙米、糯粟、麥、粟米、薏仁
3.
豆類:玉米、紅豆、芝麻、黑豆、花生、高粱、黑芝麻、燕麥
4.
蔬菜類:羽衣甘藍、菠菜、松葉、胡蘿蔔、大麥若葉、艾草、甘藍菜、南瓜、甘藷、香菇、馬鈴薯
5.
水果類:蘋果、栗子

仲額外添加了: 黑糖、膠原蛋白、食物纖維、洋車前、維他命C



Dr.CiLabo「美禪食」可以直接溝水飲用, 亦可以溝豆漿、牛奶等。


首先用溫水開, 係淡咖啡色, 甜甜地, 質地似稀既糊仔(唔記得影相>.<)

第2次用黎溝低糖豆漿:



搞勻後會變灰白色,
比較杰身d, 都係豆漿味道!




之後第3次溝高鈣低脂milk


質地似奶昔, 冇溝豆漿禁甜!  ^3^

總結:
一包Dr.CiLabo美禪食可以當作一餐正餐,
可以有效控制卡路里攝取, 仲可以滿足肌膚&健康所需的營養,
值得推薦!!
我依家每日飲用Dr.CiLabo美禪食溝MILK當晚餐, 滿足瘦身、健康、美白3大願望,
而且飲左MILK仲好訓D添!! (P.S. 小貼示: 沖美禪食時唔好用太熱既水, 因為比較難搞勻!)

沒有留言:

張貼留言