2016年5月15日 星期日

(美食世界) 姊妹浪漫晚餐 @ Forever 友緣西餐

元朗開左好多食肆, 最近就搵到一間好浪漫的西餐廳,
於是同好姊妹行完千色店就一齊去食晚餐~
由遠處已經見到優雅的裝潢,
餐廳用左落地玻璃, 中間有大大的玻璃吊燈,
台上放左蠟燭, 2人座位仲係用公主沙發椅,
好才我地早去, 可以坐到窗邊的台~


最特別係餐廳會為每位客人送上果汁,
仲會轉口味, 呢晚係熱情果汁, 味道酸酸甜甜,
醒精開胃又健康


之後我地點左2set dinner,
可以加$35轉套餐,包括餐包、餐飲、餐湯

<蒜蓉飽 >
熱烘烘的, 香脆可口


是日餐湯係<雜菜湯>
用左蕃茄涉底, 酸酸的, 好多雜菜, 材料十足


<烤美國頂級肉眼排配牛肝菌汁>

 我選擇7成熟, 牛排牛味濃郁
肉質幼嫩, 有種入口即溶的感覺
就連配菜薯塊都好好味


<烤虎蝦龍蝦汁手作麵>
由餐廳自家製作的手作麵, 麵身粗有嚼勁
龍蝦汁香濃夠creamy, 仲有大大隻新鮮虎蝦,
爽口彈牙~


之後仲可以加錢選擇升級甜品
<藍莓芝士蛋糕>
芝士味濃香滑,
伴碟有甜甜的芒果醬&奇異果汁


 <法式焦糖燉蛋>
上面焗到金黃香脆, 焦糖唔會太甜
燉蛋好滑好creamy, 充滿蛋味
而且每個甜品好似畫一樣!



我跟餐加錢點左<Forever 520>
用左紅葡萄西柚汁、蜂蜜分子、乳酸、梳打,
好岩夏天飲!

朋友就點左<Iced Cappuccino>, 香濃幼滑 
就禁我地渡過左浪漫的一晚~
地址:
元朗西菁街23號富達廣場B座地舖

Facebook:

Openrice link:

<<本文章內容純屬個人分享,並不代表該品牌之言論及立場>>
產品試用、活動等歡迎Contact露露:
lulucheung1028@gmail.com

Facebook Fans Page:
Intagam:


Youtube:




Open Rice:

Weibo:

個人Blog:





Beauty Bolg:










沒有留言:

張貼留言