2012年2月1日 星期三

介紹我的護膚新寵 --- Cosme Decorte AQMW

今次為大家介紹我的護膚新寵 ---  Cosme Decorte AQMW 

KOSÉ 旗下 COSME DECORTE 全新尊貴系列 AQMW 20113月在香港隆重登場, 代言人為吳君如女士。
全新AQMW系列產品, 利用白檀之香氣讓都市女性煩躁、焦急的心情可安穩下來。繼而讓肌膚得到放鬆休息; 另外, 全新系列AQMW巧妙地利用優雅及前衛的完美弧線設計出充滿感性的圖案, 將植物生生不息的生命力活靈活現地套進於瓶身設計上, 再次創造了永續不斷的驚喜奇蹟 (Miracle Wonder)

官方網址:
http://www.kose.com.hk/cd/

其實我今次總共購入1Cleaning Milk+1 Facial Bar + 2Repair Lotion + 2Repair Emulsion + 2Essential Balm, 總共差唔多8000大洋, 為大家介紹下先:


1. COSME DECORTE AQ MW CLEANSING MILK (150ml) 簡介: 配合植物精華,迅速卸除彩妝,賦予肌膚溫和呵護的卸妝乳。
2. COSME DECORTE AQ MW FACIAL BAR (100g) 簡介: 如絲般的豐盈泡沫,徹底去除污垢及老化角質,打造明亮肌膚的保濕潔面皂。
使用方法: 先用水係手中起泡, 然後在面上打圈及按摩, 之後用清水沖洗。

3. COSME DECORTE AQ MW REPAIR LOTION (200ml)
簡介:  塗抹瞬間美肌盡現,塑造明亮透白膚質的高效修護化妝水。

4. COSME DECORTE AQ MW REPAIR EMULSION (200ml)
簡介:  滋潤每吋角質,讓肌理重現飽滿細緻的高效修護乳液。

5. COSME DECORTE AQ MW ESSENTIAL BALM ( 22g )
簡介:  不含水份的100%全油基質,濃郁的白檀香氛及水嫩質感,深層滋潤肌膚的晚間修護精華面霜。



送既旅行Set裝


FACIAL BAR起泡之後好厚...好滑


搽上面按摩, 再用清水洗(我既素養相....唔知有冇嚇親大家)


之後用化妝棉沾REPAIR LOTION




然後搽REPAIR EMULSION>NIGHT CREAM(我用送既旅行裝)


最後係ESSENTIAL BALM


塗上ESSENTIAL BALM之後會有D油油的感覺, 但第2日起身吸引之後皮膚會變得好滑, 好嫩....好似BB既皮膚禁!!


第2日起身之後既皮膚(近鏡)

呢個係2011年既會員積分禮物! 今次我第一次寫護膚分享文章, 可能寫得唔係禁好, 自拍角度要改善.....不過我會努力, 美女們都多多支持啊!!

沒有留言:

張貼留言