2012年10月17日 星期三

白滑、緊緻、V面一Take過OK --- Mary Kay時光精靈 Plus+緊顏精華露



好開心收到iMore呢枝Mary Kay時光精靈 Plus+ 緊顏精華露!!
 

粉紅色的少女包裝, 入面有30ml精華+量尺+使用說明。
當中成份包括:
原生能量 Regena-Firm™ Complex (三胜肽、植物幹細胞、植物滋養因子)
摩洛哥堅果籽萃取、海藻萃取。
$880/30ml
官方網站:

它可以幫助提升下顎骨線條, 重塑面部輪廓, 緊實和拉緊鬆弛肌膚。
並即時為肌膚補充大量水分, 令頸部肌膚重現緊緻, 恢復立體V-Shape 面部輪廓,
肌齡逆轉, 使面頸肌膚回復年輕、緊實、細緻。



泵式的瓶口設計方便衛生, 每次按大約3下份量就足夠。



首先試上手先, 顏色呈淡黃色, 質感豐盈, 沒有什麼香味。
推開之後約5秒已經完全吸收, 而且一d都唔""
 
之後試上面, 我本身屬於敏感皮膚, 擦左都冇敏感。
 圖中左邊係使用前: 面上毛孔大, 皮膚粗糙
右邊係使用吸收後: 即時見到毛孔細左, 皮膚變得滑左




每天早晚潔面、爽膚後使用中指及無名指, 由下而上-由內而外,
輕輕將產品均勻塗抹在面部及頸部。
配合圖中的緊緻按摩手法效果更見顯著。





用左9, 睇下結果先:
使用前: 123c m



使用後: 119c m
竟然瘦左4cm, 可能我塊面本身好多肉, 加上配合按摩儀器用, 所以效果好顯著!!


 
 I Love Mary Kay光精靈 Plus+ 緊顏精華露!!

今次真係好感謝iMore & Mary Kay俾我試用呢枝時光精靈 Plus+ 緊顏精華露。
其實我塊面又大又多肉, 一直都好想可以瘦塊面! 最初冇預計有禁好既效果。
呢枝時光精靈 Plus+ 緊顏精華露性質溫和, 質地清爽水潤, 吸收快, 而且一d都唔”笠”,
對於敏感皮膚的我非常開心, 它當中的核心成分Regena-Firm™ Complex 原生能量匯聚3種超凡成份(植物幹細胞、三胜肽& 植物滋養因子)有效緊緻、提升、充盈, 加上我配合埋自己平時用的按摩器使用左9, 塊面瘦左4cm, 真係好驚訝!!!
就黎生日的我今次可以影相唔再包包面la!!!  值得推介!!!

Contact Me: puilu_cheung@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言