2013年5月12日 星期日

Shower in Perfume 你專屬的沐浴香氛---全新LUX沐浴乳系列

今次好開心收到Beauty Exchange 的邀請, 可以有機會試用全新LUX沐浴乳系列”!
(
今次亦係我第一次寫沐浴系列的分享文! ha!)





Lux與國際香氛專家合作, 精心調配一系列顯貴香氛, 融合於沐浴乳之中,
在沐浴時沉醉於陣陣顯貴花卉清香
, 時刻綻放迷人魅力。
全新LUX沐浴乳系列共有5, 包括:
Soft Kiss (玫瑰香氛)
Velvet Touch (茉莉香氛)
Mysterious (墨蘭花香氛)
Sparkling Beauty (薄荷香氛)
White Impress (紫羅蘭香氛)

(圖片來自官方Facebook專頁)


其實LUX Facebook依家進行禁一個小遊戲, 只要回答5條有趣問題, 找出你專屬的沐浴香氛, 仲有有機會贏走「全年免費LUX香氛沐浴乳」、「HK$500專享消費禮券」同「 LUX限量版香水」!
(我都好想要 LUX限量版香水」!! haha!!)
遊戲link:


經過測試之後, 我專屬的香氛係White Impress (紫羅蘭香氛)!!
大家覺得分析似唔似我呢?!?!
suprise 的係 我試用的都係White Impress (紫羅蘭香氛)亮白細緻系列!!

White Impress (紫羅蘭香氛)亮白細緻, 它好似香水一樣分3個調:
前調: 檸檬香
中調: 紫羅蘭香
尾調: 柏木&麝香
3重亮白系統:
‧巴西桑葉萃取>臻白精華
‧天然蜂蜜>潤膚煥白
‧柔珠按摩微粒>潔膚透白



淋浴乳呈乳白色, 帶有紫色微粒
揼出來就聞到甜甜的&清新的花香味

加水後就可以起泡泡lu.....它的香味可以足足維持多個小時!!
用它沖完涼之後就可以好舒服大覺訓lu!!

沒有留言:

張貼留言