2013年9月26日 星期四

認識露露的朋友都知道露露幾乎每日都fu  mask!!!! 
<<我的美麗日記>>是我最愛之一,所有今次好開心收到Beauty Exchange的邀請,
可以試用
<<我的美麗日記>>全新自然鑰匙篇系列 之 <<薏仁面膜>>!!!


大家都知道<<我的美麗日記>>係台灣係是眾多美美的至愛, 它有好多唔同功能的系列,
可以針對改善唔同的問題
, 而且價錢仲好親民!!
 
即刻介紹下今次的<<我的美麗日記>><<薏仁面膜>>:
‧自然鑰匙篇系列
23ml/
10/
‧一般膚質、黯沉粗糙及欲舒緩嫩白肌膚者
‧浸透嫩白、水凝舒緩
(全線萬寧有售)



三大升級配方包括
:

(1)    加入專利持續型保濕成分CosphingoTM
天然物萃取的專利持續型保濕成分CosphingoTM高效維持肌膚保水及鎖水功效,
提升肌膚保濕續航能力,並有助浸潤乾燥角質,令肌膚回復如初生般的柔嫩觸感,
達至全方位極緻飽水狀態。
 
(2)    改良貼服剪裁設計及布膜質料
布膜採用高純度環保植物纖維,以多層親肌彈力貼服設計,讓精華迅速導入肌膚底層。
 

(3)   提升產品安全質量
全系列不含Paraben防腐劑、酒精、礦物油、色素、螢光劑等成分,
減低刺激肌膚或引致敏感機會,提升安全質量以呵護柔嫩肌膚。




使用方法:
‧洗面爽膚後使用
fu 15-20分鐘
‧只要跟隨簡單4 steps,面膜敷得更貼服,肌膚更吸水!
1/將可調式貼服設計面膜敷上臉部
2/先將下巴與嘴唇連接處輕輕撕開
3/校準左右面頰位置,重疊下巴膜紙
4/ 調整面膜以締造完美緊緻貼服效果

 等露露先fu 半邊面15m分鐘睇下效果先!!
Wa!!! 見到左面fu<<薏仁面膜>>之後即刻見到白滑左(見圈的位置),
而且feel到肌膚好水!! 

之後fu埋整塊面, 呢款mask的設計好薄好貼面!

而且好多精華! 而且見到fu完之後仲有好多精華剩,
露露會用黎擦腳!!

又白又滑的肌膚
! >3<


有好野當然要同
mama share la!!!
(其實露露ma都好鍾意fu mask!!!)
好想買晒禁多款<<我的美麗日記>>返屋企試!!

好想買晒禁多款<<我的美麗日記>>返屋企試!!

沒有留言:

張貼留言