2013年11月20日 星期三

周圍食!食!食! 之 現代裝潢與傳統手藝的結合 << Clay Oven>> 傳統印度餐廳

早前同SMaLL B 的姐妹們一齊周圍玩、周圍食!
露露決定介紹一D好玩、好食既野俾大家!!
 今次首先介紹的係位於西環的一間傳統印度餐廳(私房咖哩菜):
現代裝潢與傳統手藝的結合 ---<< Clay Oven>>
地址:
西環堅尼地城吉席街27-31A錦興大廈地下
電話 :
2872 6900
 
一去到見到餐廳的店面設計以暗黃色(咖啡色)為主, 店內則係以現代感的設計, 如水晶燈等, 仲有1個好靚的水吧櫃, 牆上就掛左1幅幅印度畫, 整個環境都好舒適!
雖然已經過午餐時間, 但店內仍有數台的客人,
我地4個印度小施已經好肚餓啦, 之後即刻打開餐牌睇下有咩好食,
而老闆娘仲好熱心為我地介紹!
!樣樣都想試啊!!
最後我地SMaLL B 印度小施決定左食呢以下呢幾款啦!!


Masala Papadam香辣鬆化胡椒餅 (免費送的)
‧質感好似香脆的薯片, 可以沾少少辣汁更正
‧上面的配料酸酸甜甜
‧好開胃又好味的小食
 

Samosas (Veg) 雜菜咖哩角 ($48)
‧外面鬆脆、裡面餡多
‧配上兩款醬汁食更加帶出鮮味
‧綠色的醬汁是辛辣味&橘色的醬汁是酸酸甜甜的蘸醬
YEAH!! 飲勝!!
 
Saag Paneer印度芝士菠菜 ($78)
‧好濃烈的芝士味, 仲有印度的香料配搭
‧將d菠菜打成菠菜泥, 同芝士溶為一體, 好好味啊!!
 

Beef Madras椰汁咖哩牛腩 ($82)
食印度菜點可以唔食咖哩!?
‧咖哩汁好香滑
‧牛腩亦煮得好鬆軟
‧呢個咖哩的辣度大眾可以接受(如果想辣d可以同老闆娘講!)
 
Pullau Rice印度皇飯 ($32)
有咖哩, 又有禁多醬汁, 當然要叫個飯撈下啦!
‧長身、偏乾的印度米飯, 粒粒分明
‧因為用薑黃炒, 所以米粒呈現金黃色澤
‧加左椰奶香, 食果陣聞到椰奶的香料味
 
 

Garlic Nan蒜茸烤餅 ($21)
除左飯之後, 我地仲叫左印度烤餅, 有幾款味道選擇
‧烤餅好脆好香
‧厚度適中(唔好以為烤餅好簡單, 其實好考師父的手勢家!)
‧配搭醬汁/咖哩都好好食



Mango Lassi芒果酸奶 ($36)
飲品方面我地選擇左老闆娘推介的芒果酸奶
‧芒果汁&乳酪混和的飲品
‧唔會太酸&太甜, 比較適合香港人口味
‧新鮮的芒果清香, 再加上酸奶味, 好特別
(怕辣的朋友, 呢杯可以幫到你!)

 
 
最後餐廳會俾一盤好似新年的糖果盤禁的野我地, 初初我地好大鄉里,
以為係d, 原來係俾我地食完去除口裡既味道,
haha!! 諗得好周道啊!!

 
大家有興趣, 又鍾意試新野, 可以黎試下家!!
現代裝潢與傳統手藝的結合 ---<< Clay Oven>>
<<本文章內容純屬個人分享,並不代表該品牌之言論及立場>>
產品試用、活動等歡迎Contact露露:
Facebook Fans Page:
Youtube:
Weibo:
個人Blog:
Beauty Bolg:

沒有留言:

張貼留言