2015年2月20日 星期五

<美食分享>姊妹團年聚會 x <長沙灣米走雞>黃金芝士雞煲

新年前夕當然要同姊妹們聚一聚啦!
今次Rain Rain帶我地黎到位於長沙灣品嚐人氣雞煲,

它就係<米走雞>黃金芝士雞煲!
 我地一黎到已經見到有人排隊啦, 好才Angel佢地已經攉左位,
<米走雞>2大皇牌就係黃金芝士雞煲&火焰麻辣雞煲!

我地今次選擇左<黃金芝士雞煲>
首先店員上左雞煲, 大約煮15分鐘左右,
見到滿滿一大煲, 足份量!
 15分鐘之後, 一打開蓋濃濃的芝士味溢出,
芝士融化係雞肉中!!

一咬落去嫩滑的雞肉充滿濃郁的芝士味,
好好食啊! 露露食唔停口!
 d雞食得差唔多之後, 店員會加上湯
之後我地就可以放火鍋配料啦!


<冰豆腐>
露露大愛, n call
它吸收晒d芝士湯的精華, 超贊!


<鮮魚片>
脆鯇片新鮮, 熟左之後仲好似一隻蝴蝶!

帶子又大又鮮甜


<竹笙墨魚滑>
2個配搭好特別, 竹笙爽口, 墨魚滑彈牙


<蟹籽墨魚滑>
造型可愛, 材料新鮮
不過我希望可以加多少少蟹籽份量


<牛頸脊>
露露推介必食, 店舖每天的新鮮貨,
牛脂分怖均勻, 露露只滾20秒左左入口融化,
有濃濃的牛牛味~


 之後再加水餃跟雲吞, 最後放入公仔面&芝士
大家都食得津津有味!!!
<米走雞>地址:

長沙灣青山道383號地舖


<<本文章內容純屬個人分享>>
產品試用、活動等歡迎Contact露露:

Facebook Fans Page:
Intagam:


Youtube:




Open Rice:

Weibo:

個人Blog:




Beauty Bolg:








沒有留言:

張貼留言