2015年8月1日 星期六

浪漫的晚餐 @ Amour Corner (旺角)

呢日同朋友仔係朗豪坊睇完戲,
見到已經9點幾, 朋友話附近有間唔錯的西餐廳
--- <Amour Corner>
於是一齊去試下,
餐廳唔算太大, 入面燈光昏暗,
充滿浪漫的情調, 幾岩情侶約會dinner!

每台都放左一瓶九層塔水,
一般餐廳用檸檬水~
 之後我地叫左個2dinner set,
見到有個<海鮮拼盤>好正仲做禁推廣價添,
又忍唔住啦!!

<La Reine蠔之皇后海鮮拼盤>
推廣價HK168
4La Reine
2隻鮑魚
2隻翡翠螺
2隻藍青口

! 見到已經流口水!!
不過我地因為太夜黎, 鮑魚冇晒,
但店員都會好好禁問左我地介唔介意轉為藍青口,
我地OK佢地就落單,
雖然好想食鮑魚, 不過有La Reine!!!
 海鮮好新鮮,
生蠔幾大隻, 而且好鮮甜
螺肉爽口彈牙

青口我就比晒朋友食, 因為本身唔食,
朋友話都ok, 有少少海水鹹味
之後我地一個要沙律, 一個要餐湯,
一齊share!

<田園沙律>
份量都幾多,新鮮的沙律菜配上油醋汁,
醒神開胃

湯有南瓜湯&蘑姑湯2款可以揀
我地選擇左<忌廉磨菇湯>
湯裡面仲加左磨菇粒,
香濃又creamy 


小食: <巴馬火腿哈蜜瓜>
咸咸的巴馬火腿配上甜甜的哈密瓜,
口感清新, 如果個哈密瓜切細d會更好

前菜: <青蘋果鵝肝多士>
鵝肝入口即溶,
配上脆脆的多士&青蘋果
好味又唔油膩

主菜我地叫左一個燴飯&一個肉

<烤澳洲牛柳扒>
生食一族的我地叫左5成熟,
牛柳扒厚厚的一塊, 外層香脆
切開後見到入面好幼嫩&juicy,
大廚火喉控制得好好
而配角薯蓉都好細滑

<鵝肝意大利飯>
鵝肝都算大塊,
燴飯好香好濃!

甜品原本想叫<牛奶布甸> & <Tiramisu>,
<牛奶布甸>賣晒, 最後改左<心太軟>


<Tiramisu>
香濃的咖啡酒味,
入口幼滑
  
<心太軟>
熱乎乎的, 切開見到朱古力流出來,
香濃的朱古力味, 好正!!
 最後點左杯檸檬茶!
今晚食到好飽好滿足!
<<本文章內容純屬個人分享,並不代表該品牌之言論及立場>>
產品試用、活動等歡迎Contact露露:

Facebook Fans Page:
Intagam:


Youtube:




Open Rice:

Weibo:

個人Blog:




Beauty Bolg:








沒有留言:

張貼留言