2018年5月14日 星期一

(美食世界) 可以在家中都品嚐越南特色美食 @ VietCom ‧ 越點

最近同朋友行旺角,經過砵蘭街時見到有間新開的乾貨小店
<VietCom‧越點>
主要賣來自越南不同的乾貨產品,
好似杯麵、即食河粉、薯片、咖啡、茶葉、調味料等等~
我同朋友忍不住買左一大堆野返屋企,
驚買得太多又唔想攞得禁辛苦,
仲可以安坐家中網上訂貨,凡買滿$300免費順豐送貨添~

今次我地最主要買左即食麵&河粉,
因為有時放假唔想出街食又唔想煮的時候,
即食產品就是最好的選擇~


<Kool鹹蛋撈麵>
近期用鹹蛋製作的食物大受歡迎,好似鹹蛋薯片、炸魚皮等,
亦是我的最愛,所以一見到它即刻掃多幾盒,
杯麵用左自創的鹽漬雞蛋麵,均附有鮮味湯包、香蔥、鹹蛋香料

首先將蒽包倒入麵,再加滾水焗 3-5分鐘,
之後倒左d水,三角孔蓋的特別設計方便隔水而不會燙親手~
後加入鮮味湯包、鹹蛋香料,
再同麵一齊撈均勻就可以食啦~

麵口感q彈,鹹蛋香氣撲鼻,味道香濃,
辣度亦可以自己控制,喜歡食辣的我就將辣椒粉湯包整包倒入,
我超級喜歡呢個<Kool鹹蛋撈麵> !!!



另一款必食推介就是<越南河粉Hoang GiaPho>
是世界上越南著名的菜餚之一,由IUFoST組織認證,
 Hoang Gia VIFON 採用特殊的麵條塗層技術,搭配美味的肉製品,
更獲得2010年世界排名前10名位置的全球食品獎添~
<越南河粉Hoang GiaPho>
共有3款味道:牛肉、雞肉、蟹肉
每包附有越南河粉、調味粉、乾蔥蒜以及一包真空包裝的肉
食用方法非常簡單,不用煮,
先將越南河粉、調味粉、乾蔥蒜、肉放入碗,
加滾水焗3-5分鐘就可以食家啦~
我鐘意越南河粉因為比公仔麵健康,
而它又唔會好似其他一d品牌的河粉會發脹變淋,
仲有真正的肉添,老公非常鍾意蟹肉味~


除左食物之外,仲有健康飲品<COCO XIM椰青水>
除左原味,仲有四季桔、蓮子味、菠蘿味3款新口味,
椰青水有豐富的礦物質,包括鈉、鎂、磷、鉀、鈣,
健康又解渴的飲品~
椰子水100%天然綠色椰子原液製成,符合有機標準,
保留了Ben Tre椰子的營養和新鮮味道,
非濃縮汁液,不添加糖份及防腐劑,
不使用合成農藥和化肥、污泥、轉基因生物或電離輻射~
我最愛蓮子味,清新中帶微微的甜,老公最愛菠蘿味~
另外仲買左調味粉、茶包等,以後可以同鄰居一齊網上訂購,

安在家中就可以有得食!!

想了解更多<越.點 vietcom>,可以到:

2.   Website: 

3. 地址:
旺角84號砵蘭街地下 (電話: 3727 2986)
<<本文章內容純屬個人分享,並不代表該品牌之言論及立場>>
產品試用、活動等歡迎Contact露露:
lulucheung1028@gmail.com

Facebook Fans Page:
Intagam:


Youtube:




Open Rice:

Weibo:

個人Blog:





Beauty Bolg:







沒有留言:

張貼留言