2018年6月4日 星期一

(美食世界) 粉紅夢幻的美味西餐廳 @ Girlboss by Master Kama

最近去左荃灣探朋友,
夜晚她帶我去左荃灣廣場一間以粉紅色為主題的餐廳
<Girlboss by Master Kama>
身為粉紅控的我超級興奮~

由遠處望過去已經見到粉紅色的餐廳門面,
由台椅、餐具都充滿才女氣息,
而最吸引人目光的非鳥籠設計的座位非屬,
絕對是同好友、閨密拍照打卡的景點~
我地點左一個<Girl Power Set>以及其他美食~




<Girl Power Set> HK$138
套餐包括一份漢堡+雙色薯條以及一杯無酒精飲品(Lady’s Beer)
光賣相已經非常吸引~
首先漢堡可以選牛肉或者炸雞
配上蕃茄、生菜以及自製的芝士醬,
我地選擇了炸雞,雞肉香酥嫩滑,
漢堡包又香脆鬆軟~
雙色薯條是薯條+番薯條,
仲可以選擇不同的調味粉,我地點了梅子味,
將味粉倒入裝紙袋後上下搖晃拌勻~

跟餐的(Lady’s Beer)其實是牛油蘋果奶蓋梳打,
店員叮囑要小心攪拌時,因為上層會不斷冒泡泡,味道甘甜幾特別下~

朋友點了<Bunny Beach> HK$58
即是白桃茶,用左樽裝份量都幾多~



朋友知我鍾意食鵝肝,特意為我點了
<煎鵝肝‧白酒煮蜜桃‧烤爆谷> HK$58
鵝肝煎得甘香,入口即化,
只是下面的法包有點太硬~




<龍蝦芝士意大利飯> HK$168
未上台已經聞到香噴噴,意大利飯用了龍蝦汁煮成,
上面舖滿芝士,好邪惡啊!
入口時龍蝦汁香濃,啖啖龍蝦肉,
飯吸引了龍蝦汁的精華,正~




最後當然要點個甜品為晚餐劃上完美的句號啦~
即點即製作的<心太軟>,需時10-15分鐘,大家記得食到差唔多就要落單,
蛋糕表皮焗到軟硬適中,一切開d流心朱古力湧晒出黎,
濃濃的朱古力味,而甜度岩岩好~

地址:
荃灣大壩街4-30號荃灣廣場4樓432號舖

Openrice link:

<<本文章內容純屬個人分享,並不代表該品牌之言論及立場>>
產品試用、活動等歡迎Contact露露:
lulucheung1028@gmail.com
Facebook Fans Page:
Intagam:


Youtube:



Open Rice:

Weibo:

個人Blog:




Beauty Bolg:












沒有留言:

張貼留言