2020年3月16日 星期一

(秀髮護理篇) 全新髮色,全新開始 ECO SALON @ Elite Hair Group

前一排發生太多事,新的一年希望有個新開始,
決定轉換一下髮色改變一下心情,
係時候同我的布丁頭講再見,
呢日黎到位於太子的新店ECO SALON體驗護髮染髮服務~
ECO SALON
Ø “One Man One Hair”為宗旨的韓式髮型專門店,
造型之外同時注重髮質問題

Ø  榮獲ISO9001ISO10002香港『嘜』認証,
以及『2018香港新星服務品牌』&『優良服務金獎』的唯一髮型集團
 店內環境整潔、舒適,會提供飲品同零食,
因應現時疫情問題,店員除了會佩帶口罩之外,
更會為每一位客人先進行清毒~
除了染髮,仲有頭皮護理、護髮療程~
首先髮型師會細心分析露露的髮質問題,
本身髮質幼易斷,加上經常電髮染髮,頭髮乾旱又開叉,
所以要特別小心處理~
「退色」
今次選擇染韓風灰+藍色,但髮型師知我想個造型再特別啲,
所以建議我將原本藍色的髮尾改為藍紫色,更加特別~
首先要退色,髮型師先細心地將退色膏塗抹於髮根上,等15分鐘,
之後再塗於較脆弱的髮尾位置,再等15分鐘~
因為露露頭髮太多其他雜色,
所以要退第2次色,過程中髮型師會不時查詢我有沒有不適的地方~


「上色」
髮型師先將主色灰色塗抹於髮根上,等15分鐘之後,
再將藍色、紫色塗於髮尾位置~

 最後沖水、吹乾,髮型師知道我晚上有約會,還細心地幫我造型,
完成之後整個人煥然一新,最重髮質望上去柔順有光澤~
 🌟🌟讀者預約優惠碼:CL0226🌟🌟
全單即減$50 送染前頭皮護理乙次
即時WhatsApp預約: 9233 7903

想了解更多,可以到:
(Facebook)   https://www.facebook.com/ecosalon.hk/
(IG)   https://www.facebook.com/ecosalon.hk/

(新太子店地址)
ECO Salon@ Elite Hair
太子 西洋菜南街 228號 1樓 全層

#wecaremorethanhair #elitehairgroup #elitehair #旺角 #太子 #尖沙咀 #大角咀
#剪髮 #頭皮護理 #修護焗油 #treatment #highlight #髮型 #負離子
#髮型屋 #理髮店 #直髮 #漂染 # #染髮 #卷髮 #空氣感 #電髮 #曲髮 #焗油
#護髮 #頭髮護理 #修復受損頭髮  #順滑  #Salon  #HKSalon
🖤購物小兔🖤
天生購物狂喜歡買新產品 喜歡嘗試新事物
希望與大家分享我的日常點滴!!

<免責聲明>
***是次產品/療程由品牌提供
如需要更多資訊,請自行聯絡品牌查詢***
<<本文章內容純屬個人分享,並不代表該品牌之言論及立場>>
產品試用、活動等歡迎Contact露露:
lulucheung1028@gmail.com
Facebook Fans Page:
Intagam:


Youtube:


Open Rice:

Weibo:

個人Blog:



Beauty Bolg:












沒有留言:

張貼留言