2015年4月10日 星期五

不一樣的打邊爐@土瓜灣<打邊爐海鮮火鍋燒烤店>

 從來未去過土瓜灣的露露,
今次由住係附近的朋友帶我去品嚐不一樣的打邊爐!
一坐先叫左個小食,
<泡椒雞腳> 露露推介
 HK$39
‧雞腳浸得入味
‧帶有微微麻的辣味, 醒神開胃


之後朋友特別推介呢道烤魚,
<鮮活烤沙巴龍躉> 露露推介
‧魚本身已煮到7成熟, 加熱至滾就可以食用
‧配菜豐富, 有腐竹、菇、芽菜等, 提升魚的鮮味
‧龍躉的魚皮比較厚身, 蘊含更豐富的營養
‧魚的肉質鮮滑, 無咩骨, 完全冇腥味
其實我本身好少食魚, 但呢道魚令我回味無窮


主角黎LA!!
<花膠豬肚雞> 露露推介
HK$330/1
HK$180/半隻
‧選用新鮮雞, 雞肉鮮嫩
‧花膠正, 而且份量足
‧豬肚爽口彈牙
而精華就係湯, 充滿花膠的膠質&雞的鮮甜


而且店家仲會同大家加湯用作火鍋
我地叫左皇帝菜、本地手切新鮮牛頸脊、手打四寶丸

<手切新鮮牛頸脊>露露推介
HK$288()
HK$188()
‧肉質煙韌有口感


<手打四寶丸>
HK$90/一碟
HK$50/半碟
‧選材新鮮
4丸中最愛的係墨魚丸, 爽口彈牙


最後見到隔離台上左個<臘味煲仔飯>, 被香味吸引住,
於是我地忍五住叫左黎食!

<臘味煲仔飯> 露露推介
HK$188()
HK$98()
‧臘味份量足, 有臘腸、膶湯及臘肉等
‧米飯粒粒分明, 韌度適中, 米飯吸收了臘味的油香, 光澤而不油膩 
‧即叫即煮, 雖然要等20分鐘, 但十分值得!!

而且老闆好好人, 會問我地女仔怕唔怕辣,
會建議食唔晒可以叫細份, 禁可以試多幾款!
  
分店:
土瓜灣銀漢街4號地下


<<本文章內容純屬個人分享>>
產品試用、活動等歡迎Contact露露:

Facebook Fans Page:
Intagam:


Youtube:




Open Rice:

Weibo:

個人Blog:





Beauty Bolg:











沒有留言:

張貼留言