2015年4月10日 星期五

超萌的女僕Café @茉莉茶館 Matsuri Tearoom(旺角)

其實露露一直都係動漫迷,
以前讀書時都有玩cosplay,
亦有扮演過女僕, 可惜我的樣子並不甜美!
一直都好想香港可以好似日本禁,
有女僕&執事café!
當知道旺角新開左一間女僕Café,
<茉莉茶館 Matsuri Tearoom>
即刻約埋朋友一齊去食tea!!
店舖由朗豪坊行去大約要10分鐘左右,
都唔算太難搵!
它店面&店內的佈置好舒適!
一入到去就會有女僕同你講 歡迎主人回來!”
之後又會介紹店舖的美食,
女僕的言談舉止都好溫柔細心!
 連餐單都超美的!
仲要係店長親手畫的, 太有才華啦!
好想見下本人呢!

我地係平日的tea time時間黎,
所以唔太多人, 可以好好享受!
注意:
‧如果要拍照要先告知女僕
‧不能影女僕
‧有事要叫女僕可以用台上的搖鈴
‧用餐時間為90分鐘


我地叫左11個甜品&1人杯飲品
平時露露唔飲熱飲的, 但呢度的餐具太美la,
所以我點左我的生日月份 <10月茶>
呢度選用的茶葉都係用外國的高級入口貨!
朋友叫的梳打並沒有太大的特別


甜品即叫即整,
我地叫左<草莓芭菲> & <朱古力香蕉鬆餅>一齊share
<草莓芭菲>
HK$52
   上層cream + 草莓雪糕
   中層粟米片
   下層乳酪
有層次的口感, 好好味啊!!


<朱古力香蕉鬆餅>
HK$60
‧遠處已經聞到朱古力的香味
‧鬆餅由店家自己調配材料份量, 香口鬆軟
‧朱古力醬同忌廉的比例岩岩好, 唔會太甜&“

露露同朋友係<茉莉茶館 Matsuri Tearoom >
渡過左一個開人的下午TIME! 下次要再光臨!
(P.S 聽閒它們有分店--- Swan's House Tea Room執事café,
露露好想去啊!)
  
想了解更多<茉莉茶館 Matsuri Tearoom >:
分店:
旺角甘芳街1-7A新萬利大廈地下C

Facebook:
<<本文章內容純屬個人分享>>
產品試用、活動等歡迎Contact露露:

Facebook Fans Page:
Intagam:


Youtube:




Open Rice:

Weibo:

個人Blog:





Beauty Bolg:











沒有留言:

張貼留言