2016年12月9日 星期五

(美食世界) 令你有驚喜的西餐 @ 夏捌月

近期元朗開左好多新餐廳,身為居民的我多左好多選擇,
朋友今次帶我去她家附近一間新開的西餐廳,
裝潢簡單、舒適~
餐廳提供西餐為主,款式都算多選擇,
價錢合理,而且仲係免收加一服務費添~



每個晚餐套餐送餐湯、法包、熱飲或凍飲加兩蚊
我同朋友各點左一個晚餐套餐~
日餐湯有紅、白湯兩種,
紅湯係羅宋湯,白湯係忌廉湯,
我地都叫左白湯,
湯碗仲好可愛,有微笑符號,
忌廉湯都好香濃,
另外配上餐廳自家製作的法包,好味!!!



<西冷牛扒併法國鵝肝 > HK$108
可以選擇黑椒、洋蔥、燒汁,我就加五蚊點左最愛的蒜泥汁
因為唔想食太飽,所以要左薯菜~
西冷扒大大一塊,而且都幾厚身,
廚師烹調時間控制的好好,牛扒煮到內生外熟,
將肉汁和鮮味鎖住
一切開見到入面粉嫩幼嫩的肉質,正!  


 朋友點的<忌廉汁平目魚扒併元貝> HK$138賣相都好吸引
帶子新鮮又大隻,
平目魚扒唔會煎得太燶,

外層香脆,魚肉鮮嫩~


另外要大讚的係配角薯菜,
外香脫可口,內鬆軟似薯蓉,
一般餐廳多數係薯條或者薯角~

下次想試下個德國豬手~~

地址:
元朗媽橫路7號富來花園A座地下15號舖

Openrice link:
https://www.openrice.com/zh/hongkong/r-%E5%A4%8F%E6%8D%8C%E6%9C%88-%E5%85%83%E6%9C%97-%E8%A5%BF%E5%BC%8F-r509587

<<本文章內容純屬個人分享,並不代表該品牌之言論及立場>>
產品試用、活動等歡迎Contact露露:
lulucheung1028@gmail.com

Facebook Fans Page:
Intagam:


Youtube:




Open Rice:

Weibo:

個人Blog:





Beauty Bolg:










沒有留言:

張貼留言