2015年6月5日 星期五

令你回味無窮的日式燒肉店‧和匠

朋友們知我轉左去尖沙咀返工之後,
日日都好忙,
於是週末約左我一齊去食日本燒烤,
<和匠>位於佐敦地鐵站附近,
交通方便, 而且人氣好旺,
當日去到已經好多人!

今晚我地4個女仔決定大食一餐作為獎勵自己!
嘻嘻!!

首先點左d前菜&小食:
<芥辣伴青瓜> HK$38
青瓜條香脆爽口,
再沾上用沙律&芥辣混合的醬,
非常醒神開胃!

<櫻花蝦三色豆腐 > HK$58
冰豆腐配上3種唔同的醬汁
胡麻醬、和風醬、黑芝麻醬
仲有櫻花蝦、蟹籽,
香滑清新!!


<味淋雞泡魚干> HK$68
必點的下酒菜,
雖然今次我地冇飲酒,
但見到隔離2-3台都有點,
所以忍唔住要試下!
味道唔錯, 口感有d似烤魷魚

<鹽燒日本國產阿波尾雞翼>  HK$40/1
價錢五平算太平
味道香口皮脆肉嫩
鍾意食雞翼的朋友一家要試下!

2個朋友唔食雞翼她點左<鹽燒牛舌>
味道都好正!



主角出場啦!
我們3個點左唔同種的牛肉:
首先是<美國安格斯牛小排>
價格相對較便宜,
肉質嫩滑,
一片片好似心形!


之後係高級一d<美國Prime 牛小排>
見到嫩紅色的顏色,
肉質表面油花分佈平均,
入口即溶, 一級棒!!!



再黎豪華<特選霜降牛仔骨>
每片肥瘦適中
濃濃的牛肉味加上牛仔骨的精華

令人回味無窮!


<和匠>亦特別準備左由餐廳自家調配的3色醬汁,
柚子醋、燒肉醬、胡麻醬
更加提出肉類的鮮味!!


之後仲點左2樣海鮮,
<原隻烏賊 (鹽燒)>

職員會將原隻烏賊剪好一個個圈圈
之後放係網裡燒,

燒到8成熟之後用掃掃上一層醬油
增加烏賊的鮮味!
口感爽口彈牙,
味道鮮甜,
醃得好入味,
好似食禁烤尤魚!!



另一推介係<深海老虎大蝦> HK$148/2
大大隻的虎蝦大過我的手板
蝦膏鮮甜, 蝦肉彈牙,
超好味!!

吃完烤肉之後,
我地點左一碗清清地的
<香蒽稻庭手打烏冬> HK$56


它的湯頭用左很多豬骨來泡製而成,好鮮香,
稻庭烏冬係手打的, 煙刱又爽口,
下次午餐可以同同事一齊黎食<稻庭手打烏冬>!!!
<<本文章內容純屬個人分享>>
產品試用、活動等歡迎Contact露露:

Facebook Fans Page:
Intagam:


Youtube:




Open Rice:

Weibo:

個人Blog:





Beauty Bolg:











沒有留言:

張貼留言