2015年6月21日 星期日

第一次食土耳其私房菜 @ <貓衣櫃> 旺角

之前聽朋友介紹旺角開左一間土耳其私房菜,
可愛的貓貓,
本身都好想試下唔同國家的菜,
禁岩呢日同朋友係旺角買完野,
決定一齊去試下<貓衣櫃>!
 好才呢日係平日夜晚, 所以仲有位
(P.S 因為係私房菜, 所以多數菜式都需要預訂)
 餐廳大概可容納十多人左右,
店內佈置充滿土耳其的風味
牆上掛左好多相張台好靚,
我同朋友都好鍾意它!

之後有一位好nice的職員問我地想食d,
我地就叫他推介, 我地話份量唔好太多,
原來他係大廚呢!

首先他好窩心為我地準備草莓汁&蘋果汁解渴


<土耳其沙律>
材料有青瓜, 蕃茄, 洋葱, 生菜配上唔同的香料,
Eg. 白醋,黑椒, 橄欖油調味
味道清新醒胃,
我地好快已經食晒!


 <茄子、薯仔配自家乳酪醬汁>
茄子&薯仔切得好薄,
再烤用烤爐烤,
配埋自家製的乳酪醬汁,
香口而不油, 超正!


<土耳其香草配蒜香汁羊骨扒>
選材好, 羊骨扒肥廋適中,
本身有d怕羊的羶味,
但大廚用左土耳其香草醃制後,
除去了羊肉的羶味,
而且烤的時間控制得岩岩好,
肉質很鮮嫰


<梅爾辛紅飯釀烤雞
呢道烤雞用10種香料醃制,
將雞外面烤到輕微的焦香,
但肉質依然保持嫩滑
 入面仲釀左用香草蕃茄炒的炒飯
d飯吸收埋雞汁的精華,
令你食唔停口!!!


 食飽飽之後就到甜品時間la!
一見到呢套鍚器餐具已經好吸引

<開心果千層酥>
它係土耳其最具代表性的傳統甜品,
千層酥中間餡有開心果&蜜糖
蜜糖滲透於每層酥皮之間,  
酥脆香軟, 甜甜的, 好好味!

<土耳其軟糖>
當地小朋友的最愛,
之前都聽朋友話<土耳其軟糖>,
必買的手信之一,
今日終於試到啦!
它有好多唔同的味道,
我地食左水果味、果仁味 & 椰絲味
比起一般糖果甜dd
我最愛水果味!


<土耳其咖啡> 即叫即煮
大廚親自在餐枱前為客人開爐煮咖啡
土耳其咖啡把咖啡粉磨得很幼細, 直接放入壼內煮
而且五會濾去咖啡渣飲的時候亦不會加奶
所以味道會較濃
小小的一杯,
但濃度真的有點似espresso, 
味道甘香帶苦味, 以及微微的酸味
比較適合飲齊咖的朋友!



最後仲買左<土耳其軟糖>mami & <土耳其咖啡>dady!
店員仲話download<10>app
可以買滿$50-$10!!

<<本文章內容純屬個人分享>>
產品試用、活動等歡迎Contact露露:

Facebook Fans Page:
Intagam:


Youtube:




Open Rice:

Weibo:

個人Blog:





Beauty Bolg:











沒有留言:

張貼留言