2015年10月18日 星期日

(美食世界) 香辣烤魚好推介 @ 川味雞烤魚大王

好耐冇去荃灣啦, 真係變左好多, 周圍有唔同的美食~
呢晚去探朋友, 她知我鍾意食辣野,
就帶左我去呢間<川味雞烤魚大王>食晚餐~
雖然係平日, 但都唔少人等位,
呢度有烤魚
2樣都好吸引, 最後決定食烤魚~


首先點左2個前菜:
<泡椒鳳爪>
呢個好惹味, 鳳爪好入味,
D微辣, 作為開胃菜認真唔錯


<招牌口水雞>
我最愛的口水雞, 皮薄肉厚,
肉質好鮮嫩, 層皮好似jelly,
配上麻辣油香超讚!


<雞湯米線>
朋友介紹呢度的雞湯米線唔錯,
所以點左一碗share,
湯好清甜, 米線好爽


 之後主角出場啦!!!
<剁椒烤鲩魚>
因為我地得2個人, 所以點左半條,
! 上黎時好大一碟!!
 大大條的新鮮鲩魚, 配菜超豐富,
芽菜、京蔥、酸菜、芫茜、辣椒、白蘿蔔
用電子爐好方便, 5分鐘就滾起....
 我鍾意先品嘗一下個湯底好鮮的麻辣味~
之後夾一大塊魚肉, 因為材料新鮮,
所以一夾就完整的一大塊,  肉質鮮滑爽口,
因為有先烤過, 魚皮香脆,
我地2個女仔竟然食得晒, 因為太好味啦!
走果陣已經見到門口開始多人,
下次要約多d朋友一齊黎,
禁就可以試埋個雞~
<<本文章內容純屬個人分享,並不代表該品牌之言論及立場>>
產品試用、活動等歡迎Contact露露:

Facebook Fans Page:
Intagam:


Youtube:




Open Rice:

Weibo:

個人Blog:





Beauty Bolg:










沒有留言:

張貼留言