2015年10月18日 星期日

(美食世界) 令你飽肚而歸的泰式Brunch ‧ <泰園>

星期六約左朋友去迪迪尼玩黑色世界,
因為我要返工放12, 所以朋友黎尖沙咀接我一齊食埋野先入去玩~
諗住去<泰園>lunch, 原來10月推出左泰式Brunch”,
超開心, 無意中遇上不一樣的它~
 餐廳裝潢好舒適, 擺放左好多泰國風味的裝飾品
 泰式Brunch”12:00pm3:00pm,
由入座後開始計2小時價錢分兩種: 

$239/另加一
$338/另加一  (任飲意大利香檳)

因為一陣要去迪迪尼玩所以選擇左$239



頭盤方面可以任食, 每次落單的時間只可以點3,
食完可以再點~
我地點左<泰式扎肉沙律><泰式炸蝦丸皮蛋>
<泰式生菜包>


<泰式扎肉沙律>
扎肉都幾厚身, 配上酸酸的醬汁口感不錯,
但唔算太特別


<泰式炸蝦丸皮蛋> 推薦
 用蝦肉製成的丸包著皮蛋炸,
外層香脆, 內層香口彈牙
好好食, 我地忍唔住再點左一次


<泰式生菜包>
生菜新解爽脆, 肉碎份量都幾多,
味道帶少少, 幾開胃


餐飲就每人1,
我地點左比較泰式的<青檸梳打>、<菠蘿冰>
其他仲有龍眼冰、咖啡、奶茶等, 有好多選擇
我杯<青檸梳打>同一般的差唔多, 冰涼清新
反而朋友的<菠蘿冰>好好飲, 菠蘿果肉好鮮甜


之後仲有<刺身四點> 推薦
包括 生蠔、三文魚、帶子、生蝦, 份量十足!
 三文魚都幾厚幾大件、帶子鮮甜、
生蝦刺身蝦味濃郁配埋生蒜&辣椒粒更惹味
最令我意外的係生蠔大大隻新鮮又creamy 
 仲有泰式酸辣汁

<冬陰公海鮮湯> 掛住食唔記得影相~
材料豐富好濃好香我仲飲埋朋友果碗添
主菜方面選擇了<泰式咖喱蝦配薄餅四片> 推薦
 咖喱係泰菜不好缺少的,
份量十足材料新解
2件大大隻的半邊蝦,
蝦肉爽口彈牙蝦膏鮮甜
反應咖喱偏甜可能我食慣辣覺得可以再香辣d


<泰式火車頭炒飯>
炒得幾好, 唔會太乾或者太濕
仲有大大片豬肉


最後仲有有<甜品拼盤>&<榴槤綿綿冰>

<甜品拼盤> 推薦
好豐富, 有芒果黑+白糯米飯、千層糕
千層糕味道唔會太甜,散發住陣陣的椰香
芒果黑+白糯米飯好好味, 芒果香甜
糯米飯煙韌, 再淋上椰汁, !
<榴槤綿綿冰推薦
最上面舖左新鮮的榴槤果肉味道清香甘甜
綿綿冰涼幼滑鍾意榴槤的朋友一定會回味無窮!
不過建議可以提供多一,二款比唔食榴槤的人選擇~


<<本文章內容純屬個人分享,並不代表該品牌之言論及立場>>
產品試用、活動等歡迎Contact露露:

Facebook Fans Page:
Intagam:


Youtube:




Open Rice:

Weibo:

個人Blog:





Beauty Bolg:











沒有留言:

張貼留言