2015年11月29日 星期日

(美容療程) 脫胎換骨迎接30歲生日 @ Belle Stage (Hydra Facial & HIFU聚焦拉皮超聲波療程)

今年係露露30歲的生日, 人生新頁的開始,
好想有新的轉變, 希望可以每日都開心美麗!
生日之前好開心黎到旺角的< Belle Stage>facial,
令我可以靚靚禁去旅行過生日!
 <Belle Satge>位於旺角信和中心對面, 地點方點,
裝潢簡潔舒適~
一黎到美容顧問先叫我填寫資料,
之後再觀察我的膚質, 她表示我的肌膚不太穩定,
建議做深層清潔、保濕及增生底層細胞膠原的< Hydra Facial>
什麼是<HydraFacial>
‧最新的非侵入性、非手術活膚煥膚美容療程
‧專門針對皺紋、肌膚乾燥缺水、老化、黑斑、
膚色黯沉不均、青春痘、粉刺、油性肌膚、粗厚角質等
‧有不同配方的菁華液和專利配件可搭配使用
‧除了用於臉部頸部和胸口之外, 亦可用於四肢(如手肘及腳踝腳跟粗糙處), 
及背部(青春痘粉刺痘疤黑斑膚色不均)
‧按照每個人不同的肌膚狀況, 選用最適合您膚質的微雕磨頭,
和針對您特殊肌膚狀況的菁華液進行HydraFacial煥膚療程,
以達到最佳效果.

 首先要洗面卸妝
之後用<Hydra Facial>機器3個不同功效的機頭進行 

 Step 1:
先用藍色頭做表層清潔, 主要著重在兩邊面頰的地方

Step 2:
用綠色頭做深層清潔著重在鼻翼、T-zone
以及下巴等較多黑頭粉刺的部位

 Step 3:
用白色透明頭做深層保濕,
因為潔淨後肌膚的吸濕力提高好多,
將精華注入肌膚時會更吸收有效
 完成之後望到膠瓶裡的水好混濁,
代表我的肌膚中的污垢,
而療程中的感覺幾舒服,
好似吸塵機將污垢吸走, 同時有水一邊流出,
徹底帶走皮膚裡的污垢
肌膚污髒, 吸頭就會越"", 吸得不順暢
我的額頭同鼻就你重災區
  
 做完< Hydra Facial> 毛孔變得光澤細緻,
肌膚摸起來好滑



之後美容師見到我肌膚鬆弛, 又有包包面同雙下巴,

於是建議我可以嘗試韓國大熱的<HIFU聚焦拉皮超聲波療程>

美容師講解它主要針對是刺激骨膠原自生,
<HIFU>利用超聲波聚焦直達皮膚底層4.5mm肌腱膜或真皮層3mm,
發出的超聲波熱能扭緊肌肉及皮膚組織,
皮膚亦自行更新骨膠原及重組,
從而令肌膚提升及收緊,
過程不會傷及皮膚組織, 無痛無痕
唔洗手術就可以做到!
 <Belle Stage>用的 HIFU 機是來自韓國的 SONOQUEEN
美容顧問及治療師們亦受過專業訓練, 過程絕對安
 見到露露的包包面多肉, 有雙下巴, 肌肉鬆弛
首先會在面上畫上一格格,
方便做療程時定位
之前聽朋友講要塗麻醉膏, 做果時會痛, 所以怕怕,
但呢度只需要厚敷一層cooling gel,
之後馬上把機頭直接在面上滑動,
過程中感覺只似被針輕輕吉一下,
唔會痛, 去到腮位、下巴位時就有少少麻,
因為這裡神經線分佈較多, 較敏感

我先打左右邊面做下對比,
見到右邊即時提升左, 緊緻左~ 
 之後再打埋左邊
因為打完 <HIFU> 後皮膚會好乾,
所以要敷返個水份 mask

 美容師仲好好禁送左補水mask俾我,
亦提我之後要做多d保濕~ 

其實做完<HIFU>23星期後效果會更加明顯,
肌膚仍然維持到好緊緻,
最意料之外的是連面上的斑斑都淡左,
雖然價錢唔平, 但絕對值得推介!
而且一次可以keep9個月,
3次為1個療程, 可以keep2-3年添!! 
想了解更多<Belle  Stage> 暗瘡專家 , 可以到:
Website:

Facebook :

地址:
旺角彌道585號富時中心1601(信和中心對面)
預約電話: 2392 3733

***是次療程由<Belle Stage >提供
如需要更多產品資訊,請自行聯絡品牌查詢***
<<本文章內容純屬個人分享,並不代表該品牌之言論及立場>>

產品試用、活動等歡迎Contact露露:

Facebook Fans Page:
Intagam:


Youtube:




Open Rice:

Weibo:

個人Blog:





Beauty Bolg:










沒有留言:

張貼留言