2015年11月22日 星期日

(美食世界) 粉紅鐵塔下的浪漫晚餐 @ Mini Club

 每個星期五都會同另一半去銅鑼灣行街食飯,
今次要慶祝我的生日, 所以選擇左一間環境優美,
氣氛浪漫的地方 <Mini Club>
 一入到去即刻被餐廳中間的粉紅色鐵塔吸引住,
燈光暗暗的, 好浪漫!
(呢度的menu仲有用ipad, 好先進啊!)
 我地點左<Mini Club>set dinnerHK$428,
選擇左海鮮拼盤+白酒


 因為慶祝我的生日, 所以選擇左一枝
<西班牙‧Torres Vina Esmeralda> HK$498
淡淡的玫瑰香帶點甜味, 酒味唔會太重
容易入口, 好岩女仔飲


男友知我鍾意食生蠔, 點左新鮮生蠔HK$148/4
可以係10款生蠔入面自己選擇,
我叫左店員幫我推介左4款唔同的口味
 呢度的生蠔好新鮮, 處理得好好, 唔會有沙 
當中我最愛<Live Oyster>
大大隻, 好肥美, 鮮甜爽口

另外<Gillardeau>好肥美creamy



<海鮮拼盤> HK$ 288
有各式各樣既海鮮:
‧鮑魚3
‧睡蟹半隻
‧熟龍蝦半隻
‧藍青口
‧大蜆
 鮑魚鮮甜, 大大隻份量十足


睡蟹已經處理好不用工具方便進食原隻蟹腳位
滿滿的蟹膏好鮮甜肉汁Juicy  


熟龍蝦肉質新鮮彈牙仲有滿滿的蝦膏超美味


大蜆同藍青口新鮮但相比其他海鮮略為失色
一邊品嚐美酒一邊享受海鮮大餐!


之後仲點左2個小食
<日式厚燒安格斯牛柳粒> HK$108
牛柳粒肉質幼嫩, 沾上黃芥茉醬更惹味


<香辣炸雞> HK$78
炸雞新鮮即炸, 上桌時熱哄哄的,
雞肉鮮嫩帶少少微辣
男友仲將2塊炸雞拼整一個心型, 哈哈~幾有創意!
<<本文章內容純屬個人分享,並不代表該品牌之言論及立場>>
產品試用、活動等歡迎Contact露露:

Facebook Fans Page:
Intagam:


Youtube:




Open Rice:

Weibo:

個人Blog:





Beauty Bolg:











沒有留言:

張貼留言