2015年11月29日 星期日

(美食世界) 令人難忘的海膽沾麵 @ 富士山55(拉麵沾麵專門店)

最近整日好姊妹去銅鑼灣Thankful week瘋狂購物,
呢日我地血拼完之後好肚餓,
但又唔知食咩好, 之後好姊妹就建議去食沾 ,
它位置富豪酒店附近---<富士山55>(拉麵沾麵專門店)
 店舖細細間, 充滿日本風格的裝潢
令人好似去左日本的道地小店
 菜單以麵食為主, 仲有d小食
最後我地見到牆上貼住「期間限定」的麵食,
即刻二話不說地點左一個沾麵+一個撈麵share
仲可以自己選擇麵的軟硬度~
 牆上貼左品嚐沾麵的方式, 簡單易明


等左一會兒, 見到店員送上大大一碗的
<海膽沾麵> HK188
面上舖左三塊大大的海膽,
仲有魚子&半隻唐心蛋
另外仲有一碗濃湯
 首先當然吃海膽啦,
, 一整塊入口中,
海膽的鮮甜味濃濃地充滿在整個口中,
好滿足好幸福~

之後夾起一小撮沾麵沾上濃湯,
再配埋海膽, 三文魚子
爽口彈牙, 層次豐富
 <海膽沾>的沾麵湯十分濃郁,
原來用左2塊同沾麵上面一樣大小的海膽,
以及龍蝦熬製而成,
所以店員建議食完沾麵後, 可以加$20
用剩下濃湯整個<日式芝士雜坎>
煮好後再給我們食,

加飯跟芝士煮左之後,
好似芝士飯, 飯吸收了濃湯的味道
味道更濃郁, 芝士控的我大愛它



<名古屋撈麵> HK$88
因為我喜歡, 但好姊妹就一半,

所以呢個撈麵就好岩我地,
有蛋黃、辣肉碎、芽菜、青蔥、紫菜,
仲有兩片半肥瘦叉燒,

充分均勻攪拌之後就可以食
 麵比較黏身,
充滿左肉燥香, 帶些微辣
醒神開胃, 果隻辣係唔會落喉嚨,
所以怕辣的朋友都可以食~
 食完之後愛上左吸沾麵啦! 下次一定要帶另一半黎食,
因為他超愛濃郁的味道!!
想了解更多<富士山55>, 可以到:
Facebook

Openrice

<<本文章內容純屬個人分享,並不代表該品牌之言論及立場>>
產品試用、活動等歡迎Contact露露:

Facebook Fans Page:
Intagam:


Youtube:




Open Rice:

Weibo:

個人Blog:





Beauty Bolg:










沒有留言:

張貼留言