2017年5月12日 星期五

(美食世界) 生蠔大戰長腳蟹 @ 緣聚西日餐廳

自從上次帶左露媽去食日本放題之後,她好似愛上左,
原來緣聚西日餐廳搬左去千色另一邊,
今次裝潢以西式主題,加上地庫空間大,
座位更寬、舒適,最重要價錢亦唔貴~
我地1點左右去到已經8成滿座,
食物種類好多,有刺身壽司、炸物串燒、小食、甜品、仲有火鍋添,
當然唔少得飲品同啦,有10幾款選擇~
竟然可以任飲我最愛我hoegarrden 新出的莓莓味啤酒!!
仲有梅酒~




首先點左我地最愛的生蠔&長腳蟹~
生蠔大大隻又新鮮,好爽口~
長腳蟹好大一隻,肉質鮮甜~




之後係刺身拼盤,擺盤好靚,仲有煙出~

有三文魚、吞拿魚、希靈魚、甜蝦、帶子等,

三文魚肥美,希靈魚爽口,甜蝦鮮甜




壽司、反卷都唔錯,岩岩好一口size
可以食多幾款,我個人最愛和牛壽司~



炸物新鮮即炸,脆卜卜,
炸漿又唔會過厚,好好味
我最愛雞軟骨,一個人食左6
另外仲有好多野食,因為太飽,食唔到個火鍋~


甜品有啫喱、豆腐花、雪糕、雪條
唯有有少少失望係唔見人地講的榴槤雪條,
因為露媽係榴槤控,
不過都有韓國雪條&雪糕筒~
地址:
元朗西裕街5-11號金福閣地庫

Openrice link:

<<本文章內容純屬個人分享,並不代表該品牌之言論及立場>>
產品試用、活動等歡迎Contact露露:
lulucheung1028@gmail.com

Facebook Fans Page:
Intagam:


Youtube:




Open Rice:

Weibo:

個人Blog:





Beauty Bolg:










沒有留言:

張貼留言