2017年5月9日 星期二

(美食世界) 用心製作的健康中菜 @ 新蒸武門

呢晚唔想煮飯,去左老公同事介紹的一間樓上中菜餐廳試下~
裝潢好吸晴,以竹同紅色為主,好容易搵~
菜式方面都有唔少選擇,仲有二人、三人、四人餐
岩晒有選擇困難症的我,我地就選擇左二人餐,
但我覺得份量足夠三個大人食~



首先店員送上一杯<八寶茶>,個杯好中國風格~
一打開散發淡淡的甘甜香味,
原來入面有杞子、菊花、紅棗、桂圓等等,非常豐富~



二人餐有冷盤、湯、主菜、飯等共8:
<涼伴皮蛋豆腐>
皮蛋香、豆腐幼滑,我最鍾意個醬汁,非常惹味又開胃~



是日燉湯<松茸節瓜螺片燉雞>,用燉樽上,
湯好清甜,材料足,飲完覺得好滋潤~



<冰鎮鮑魚配拌三絲 >
三絲有紅蘿白、合掌瓜、大豆芽,
原隻鮑魚口感煙韌



<乾燒明蝦>
大大隻的蝦夠非常入味,蝦肉肥美彈牙



<荷葉香菇蒸雞>
散散淡淡荷葉的清香,
雞肉吸收了當中的精華,鮮嫩幼滑~



<籠仔斑頭腩>
平時我唔多食魚,不過呢味蒸斑頭腩完全冇魚腥味,
魚肉幼滑,下面仲有老公最愛的粉絲~



<濃湯杞子浸菜>
煮菜的的湯都好濃,用心製作



<蝦仁鮑絲炒飯>
蝦仁新鮮彈牙,飯炒到乾濕岩岩好



雖說係二人餐,但份量足夠三個大人食,
價錢又唔貴,岩晒一家人黎食~
地址:
觀塘開源道60號駱駝漆大廈3座1樓Q室

Openrice link:


<<本文章內容純屬個人分享,並不代表該品牌之言論及立場>>
產品試用、活動等歡迎Contact露露:
lulucheung1028@gmail.com

Facebook Fans Page:
Intagam:


Youtube:




Open Rice:

Weibo:

個人Blog:





Beauty Bolg:










沒有留言:

張貼留言