2017年6月7日 星期三

(美食世界) 兩個人的法式浪漫之夜 --- 浪漫的環境、優質的服務、高水準的食物 @ Amuse

整日都話老公唔夠浪漫,呢晚老公竟然一早黎接我收工,
仲話俾驚喜我,神神秘秘禁帶左我黎荔枝角,
原來訂左位同我去之前一直想去的<Amuse>食法國餐,好開心!
餐廳裝潢高貴優雅,用左落地玻璃鏡、水晶吊燈,
坐位係舒適的梳發椅,濃濃的浪漫氣氛。


呢度有晚餐套餐,亦可以散點,
今次我地就決定散點~



首先點左兩杯飲品,我點左餐廳推介的Mocktail
<Shirley Temple> HK$35
有橙汁、檸檬汁,味道微酸帶甜,醒神開胃

老公就點左 Cocktail
<Long Island Iced Tea> HK$55
我偷飲左幾啖,酒味都幾濃,
岩晒鍾意飲酒的朋友



之後送上熱哄哄的<餐包&牛油>   
有四款餐包,仲有牛油,
餐包新鮮熱哄哄,牛油溶化入面
呢度的餐包非常好味,同平時的西餐廳唔同,
仲可以refill!不過我地要留返個肚食其他野~




餐湯我地點左<洋蔥湯> & <粟米忌廉配煎北海道帶子>

<洋蔥湯> HK$75
呢度的洋蔥湯係除左某間法國私房菜之外,呢度係我飲過最好飲的~
味道濃郁又唔會太鹹,入面的洋蔥甜甜的,
加埋塊芝士麵包口感十足~



<粟米忌廉配煎北海道帶子> HK$78
濃郁有厚度的湯,粟米融化於湯中,質感好creamy
原來係將原粒粟米打成蓉隔渣後加埋鮮忌廉再煮,
中間仲有大大粒的原粒帶子,
帶子先煎香,但又保持左原有的鮮味,味道鮮甜嫩滑~



前菜點左我最愛的<香煎鵝肝> HK$138
又厚又大塊,外香內嫩,
因為大廚下左一定的處理功夫,先鵝肝軟化再放入焗爐zb2
之後再將外層煎至微脆,咬落唔會油膩,
配埋香脆多士同特製醬汁味道更豐富!



另一款<法國勃艮芽弟式焗田螺> HK$95都唔錯
田螺爽口,外層仲用左可以食的脆餅做田螺殼,
口感豐富又方便女士食用,下面的薯蓉亦非常香滑~


主菜方面當然要點<原隻波士頓龍蝦> HK$395
可以選擇蒸、牛油炭燒或者龍蝦汁炒
見旁邊的客人都食我鍾意龍蝦汁炒,我就決定試下牛油炭燒,
上菜時光賣相已經令人垂涎三尺,
巨型龍蝦超過一磅,有我手掌禁大,份量十足~
出陣陣的碳烤香氣,食之前客人可以淋上牛油汁,提升龍蝦的鮮味,
肉質鮮甜彈牙,非常紮實,
廚師仲好細心將龍蝦鉗去殼~



<香蒜欖油蜆肉炒意大利粉> HK$145
意大利粉炒得岩岩好,蜆肉份量多,
味道帶少系微辣,出乎意料之外好味~


最後當然唔少得甜品啦,
<傳統法式梳乎厘 HK$95>
有五種不同的味道,我地選擇左Bailey
梳乎厘上層少少脆脆地,
中間軟棉棉,陣陣的酒味,口感幼滑,
(由於即點即製作,需要20分鐘,記得早少少落單)
地址:

<<本文章內容純屬個人分享,並不代表該品牌之言論及立場>>
產品試用、活動等歡迎Contact露露:
lulucheung1028@gmail.com

Facebook Fans Page:
Intagam:


Youtube:




Open Rice:

Weibo:

個人Blog:





Beauty Bolg:










沒有留言:

張貼留言