2018年2月8日 星期四

(身體保養療程系列) 中藥蒸身 + 紅外線刮痧罐 @ 從心養生館

每日返工、打文對住電腦10多個小
肩頸、背、手腕等位置而且經常酸痛,
最近得知尖沙咀開左間養生療程的<從心養生館>
中藥蒸身、推拿、磁頻理療、
徒手整形、人手通淋巴、紅外線刮痧罐~
 裝潢簡樸、環境舒適整潔~

 今次露露體驗 中藥蒸身+紅外線刮痧罐
 首先換衫中藥蒸身 呢度有2個木筒,
可以同朋友一齊蒸身添~



 中藥蒸身是指透過不同的中藥成分,
透過蒸氣熱力,令到身體吸收得更快,
同時透過汗液排出購體內的毒素~

至於藥粉齊方面,
可以針對想改善的問題而選擇不同功效的藥粉
我今次就選擇左半枝蓮
可以瘦身排脂、排毒養顏,仲可以改女性血氣問題~
 藥蒸過程30分鐘,
由於每個人體質不同,呢度的治療師非常細心,
每隔10分鐘就會入黎問我的情況,
而且仲會提供一枝水,補充身體流失的水分,
不用一會兒,我已經汗流滿面,
整完之後幾乎全身汗
證明我的水腫好嚴重~



蒸完身之後要先抹乾身上的汗,
之後去旁邊的房間做紅外線刮痧罐~

其實我本身好怕刮痧,
因為以前當嘗試過一次傳統刮痧,超級痛 >.<
但呢度用的紅外線刮痧罐
刮痧罐面是砭石 ,透過熱罐的溫度遠紅外線及磁性,
令肌肉筋骨放鬆 舒筋活絡,
促進血液循環,同時不會傷到皮膚~
 治療師先會按幾下頸背,
之後會因應客人的承受的能力度調節力度,
過程中非常舒適只感到熱熱的~

完成後背後滿滿的紅色印,
治療師表示我體內毒素都幾嚴重,
亦提醒我當晚以及之後的1-2日會有少少酸痛,
下次約埋好姐姐一齊黎蒸身先~


讀者優惠:
只要講出係露露介紹,
即可以半價優惠享受任何正價療程一次。

***(此優惠只限從心新客人)***

想了解更多<從心 痛症養生美容>可以到:
1.  Facebook: 

2.   Address
九龍尖沙咀金巴利街715號安聯大廈14A
電話:2722 0028 / 6162 5058 (WhatsApp)
營業時間:星期一至六 (9:30 am - 9:00 pm) 


<免責聲明>
***是次為療程體驗,需要更多資訊,
請自行聯絡品牌查詢***
<<本文章內容純屬個人分享,並不代表該品牌之言論及立場>>

產品試用、活動等歡迎Contact露露:
lulucheung1028@gmail.com

Facebook Fans Page:
Intagam:


Youtube:




Open Rice:

Weibo:



個人Blog:





Beauty Bolg:






沒有留言:

張貼留言