2018年11月25日 星期日

(美食世界) 鮑魚、燉湯、蒸飯~用心小店推介 @ 常歡笑

呢日去中環威靈頓街找朋友剪頭髮,剪完之後肚仔餓,
朋友介紹左我去她時常會買午餐,於附近新開的鮑魚專門店~
店舖不太以外賣為主,店內有6張吧台椅,客人亦可以於店內食,
主要是燉湯、蒸飯、特色小吃、糖水為主,
除左時常菜式之外,仲有當日限定精選等等,
標榜選用優質食材,決定一於食餐好的~




「鮑魚燒賣(HK $25/),我點了4粒,
每一粒燒賣上面都有一粒紐西蘭一口鮑魚,
柔韌爽口,雖小但味鮮
燒賣肉用了黑毛豬、蝦膠、冬菇,令人一粒接一粒~



朋友推介呢度的燉湯,
我點了「野生花膠瑤柱燉農家雞湯」HK$88
花膠大大一條,雞肉嫩滑,無味精燉湯非常清甜,
而且沒有油浮於湯面,真材實料,連平時少飲湯的我都飲清光~



因為實在再肚餓了,再點了個「至尊黑豚肉蒸飯」HK$68
再加HK$38有一隻紐西蘭10頭鮑魚,
黑豚肉非常幼嫩,肉汁滲入蒸飯,非常惹味~



最後見到雪櫃入面的糖水又忍不住食
「北海道特選牛乳燉花膠糖水HK $68
香滑的北海道特選牛乳配上傻質的花膠,
滋陰養顔,滿滿的骨膠原~

地址:
中環威靈頓街18號地下
🖤購物小兔🖤
天生購物狂喜歡買新產品 喜歡嘗試新事物
希望與大家分享我的日常點滴!!

<免責聲明>
***是次產品/活動由品牌提供/邀請
如需要更多資訊,請自行聯絡品牌查詢***
<<本文章內容純屬個人分享,並不代表該品牌之言論及立場>>
產品試用、活動等歡迎Contact露露:
lulucheung1028@gmail.com
Facebook Fans Page:
Intagam:


Youtube:



Open Rice:

Weibo:

個人Blog:




Beauty Bolg:












沒有留言:

張貼留言