2016年1月17日 星期日

(美食世界) 主菜甜品同樣出色 ‧ 大蝦和牛二人晚餐 @ 魔膳工房 Mage Kitchen

早前姊妹生日, 決定帶她去食浪漫晚餐
一放工即刻去接她放工,
之後就帶她去我最愛的觀塘區西餐廳
<魔膳工房Mage Kitchen>!
  前文回顧:
(美食世界發現新世界‧晚餐 @ 魔膳工房


今次見到餐單有新的2人晚餐,
「二人行大蝦和牛套餐」
好正啊!! 有和牛!!
即刻二話不說點左呢個set dinner~


套餐包埋餐包&餐湯
(如果+$18仲有自助沙律吧)

餐包係我最愛的蒜蓉包, 好香脆
是晚餐湯是<羅宋湯&磨蘑忌廉湯>
羅宋湯仍然keep住水準
磨蘑忌廉湯好香濃, 仲有磨蘑蓉添!



之後有個小食<法式焗釀田螺>
焗釀田螺熱烘烘, 連埋d薯蓉一齊食好正!



之後到主角之一<極上和牛漢堡配薯角 >出場啦!
大大個巨型漢堡, 俾足材料
 和牛仲超級厚,  嫩又多肉汁,
中間又夾住煙肉 ,
上面仲有溶左的芝士同太陽蛋,
連埋生菜蕃茄一齊食, 多重口感的享受
旁邊仲有薯角添 , 超正!!



<刺身帶子拼大蝦龍蝦汁天使麵>
大大隻的大蝦, 新鮮彈牙
帶子鮮甜, 份量十足
天使麵煮得好好, 香濃的龍蝦汁浸入麵中


跟餐仲有2杯飲品, 仲可以
我仍舊鍾情於<凍玫瑰花蜜茶>,
姊妹就加$5點左凍<cappuccino>



最後係甜品, 平時一般餐廳的跟餐甜品斬好普通,
但呢度就唔一樣, 會有唔同的款式
甜品亦係餐廳的賣點之一!
 可惜我唔太記得個甜品名,
呢個我稱它為<小天使>,
內餡有cream+cheese+海綿cake
一啖咬落去好香濃幼滑, 又唔會太甜!



另一個是<流心芒果蛋糕>,
好特別的地方係自己泵d芒果流心入個蛋糕 

姊妹呢晚好滿意,
仲約下之一齊食呢度的<宵夜甜品buffet>!!

Facebook:

Openrice link:

<<本文章內容純屬個人分享,並不代表該品牌之言論及立場>>
產品試用、活動等歡迎Contact露露:

Facebook Fans Page:
Intagam:


Youtube:




Open Rice:

Weibo:

個人Blog:





Beauty Bolg:











沒有留言:

張貼留言