2016年1月11日 星期一

(美食世界) 女士大愛的西班牙之夜 ‧ Playa de Papagayo

話禁快又到星期五啦, 為左獎勵下自己辛苦左整個星期,
呢晚放工就約左2位好姐妹一齊去飲野傾計,
見大家都話想飲下酒, 所以特別帶大家去公司附近間
<Playa de Papagayo>
呢間半開放式的餐廳氣氛唔錯,
暗暗的燈光帶點浪漫,
食西班牙菜, 又有酒飲, 岩晒我地啦!!



一坐底她們已經即刻叫左<紅酒Sangria>
我自己就點左杯<Fox’s>, 味道偏甜,
岩晒平時少飲酒的女仔,
我本身就比較鍾意酒味重d的酒~



有酒飲點可以冇下酒菜呢~
<Papagayo自家製鵝肝醬配橄欖、脆多士>  HK$98   

光睇賣相已經十分精緻吸引,

橙紅色正方體係餐廳自家製鵝肝醬
再配上青橄欖同黑橄欖
而白色珠珠就係乳酪, 吉落去d乳酪會流出黎
將鵝肝醬伴乳酪擦係脆薄片, 再加粒橄欖
多重口感的享受!



<脆烤乳豬件配自家製酸菜、薯蓉>  HK$88
第一次食西班牙烤乳豬, 乳豬皮脆肉嫩
加上香濃的肉汁及醬料完美的配搭
而且份量都幾多,
自家製酸菜同薯蓉都好好味



<四式芝士薄餅>  HK$108    

芝士迷同女士必食推介,

用左4款唔同的芝士:
車打、莫沙里拉(水牛芝士)、羊奶芝士、巴馬臣
一上枱芝士的香味已經充周圍,
而且係薄身批底, 唔會好多麵粉,
邊位烘到好脆口, 入口之後軟綿柔滑
超級推介!!



<自家製毛蟹肉漢堡配薯條>  HK$118
平時牛肉漢堡就食得多, 第一次食毛蟹漢堡包,
令我好有驚喜,
一絲一絲充滿鮮味的蟹肉
薯條炸得好脆口



<自家製焦糖花生雪糕棒>  HK$55
當我地見到它時超興奮,
因為它的迷你雪條造型太可愛了!
軟軟的焦糖面, 配上花生
焦糖同花生的配搭好夾,
味道唔會太甜又唔會太膩!
我地3個女仔點左2份都仲唔夠, 哈哈!

Facebook:

Openrice link:

<<本文章內容純屬個人分享,並不代表該品牌之言論及立場>>
產品試用、活動等歡迎Contact露露:

Facebook Fans Page:
Intagam:


Youtube:




Open Rice:

Weibo:

個人Blog:





Beauty Bolg:











沒有留言:

張貼留言