2017年8月3日 星期四

(美食世界) 燒得盡興又抵食的韓燒放題 @ 高麗軒韓國料理

朋友仔想食韓國料理又想韓燒都冇問題,
因為之前去過尖沙咀的傳統韓國料理放題
<高麗軒韓國料理>就可以滿足晒!
 餐廳位於地庫環境舒適,
呢度點菜方式幾得意
將菜式號碼寫底係白紙再交俾店員就ok~
 呢度任食任飲的燒肉+料理放題只係每位$218 
識食的我地當然會$38可以升級肉類啦,
可以點熊本霜降和牛、特級牛頸肉、什錦海鮮拼盤等等~


一開始仲會有5款可以refill的韓式小菜, 
我最愛泡菜,酸酸辣辣~




我自己好鍾意呢度的肉類,選擇多質素又高,
特別係以下必食新款推介:

<熊本霜降和牛>
肉質粉嫩而多汁,入口即化,
我同朋友都食唔停~



<皇者牛排骨>
肉質幼嫩,仲有雪花添,香濃的牛味~



<牛舌>
一片片薄薄的,非常爽滑,有嚼勁 ~



<黑毛豬腩>
油脂分布平均,燒到外層微脆更正,
食落去有大大的滿足感~ 


 我地2個女仔的食量都不可睇少家!!




<什錦海鮮拼盤>
有蝦、帶子、青口、魷、魚柳
帶子肥美蒜味香濃,青口冇海水味,
蝦新鮮彈牙,魚柳醃得都幾入味~




而我最愛的非非屬,
新鮮幼滑,爽口彈牙,食完要再點多盤~



除左燒物系列之外,呢度仲可以任食韓式料理,
而且即點即製作,有湯、飯、小食等~

我最愛<豆腐泡菜辣湯>
 內餡非常豐富,如魷魚、蜆、蛋、瓜等,
豆腐幼滑,又唔會太辣,味道岩岩好~



<牛肉石鍋飯>
用左石鍋上熱哄哄,自己搞均勻d配料,
個底仲有少少飯焦~


 <韓式炒粉絲>
味道唔錯,如果再炒得乾身少少仲好~



飲品方面都有唔少的選擇,
呢度好適合同一班朋友一齊黎食~
地址:

<<本文章內容純屬個人分享,並不代表該品牌之言論及立場>>
產品試用、活動等歡迎Contact露露:
lulucheung1028@gmail.com

Facebook Fans Page:
Intagam:


Youtube:




Open Rice:

Weibo:

個人Blog:





Beauty Bolg:










沒有留言:

張貼留言