2017年8月16日 星期三

(美食世界) 用心製作的台式手工火鍋 @ 焱手工涮涮鍋

 又到每個月的二人世界拍拖日啦,今次食老公最愛的打邊爐,
去左油麻地地鐵站附近一間台式手工打邊爐,
地方寬敞舒適、環境好整潔乾淨~

 呢度有唔同的火鍋套餐,岩晒我地呢d有選擇困難症的人,
特色湯底火鍋、粥底火鍋,每位HK$268(2位起)
價錢合理,套餐包左醬料、飲品、湯底、前菜、
炎鍋配料如海鮮、肉類、丸類、蔬菜盤等,
非常豐富~





前菜 <柚子沙律>以及<鮑撈手撕雞>
我喜歡<柚子沙律>,因為除左柚子的清新之外,
仲加左胡麻醬,令味道更豐富~

老公就喜歡<鮑撈手撕雞>,因為微微的麻辣,非常醒精開胃~



我地選左<東方美人鍋(竹絲雞配桃膠)>&
<養生人參藥膳鍋>,湯底非常足料~
<東方美人鍋>有足足半隻竹絲雞,
仲有桃膠、蟲草花、紅棗、菇等,
我先飲一碗品嚐它的原味,
味道香濃,仲可以養顏添~
  
<養生人參藥膳鍋>有好多藥材,
有人蔘、杞子、龍眼肉、淮山等,
味道甘香又健康~
 中間係<火焰清酒煮蜆>
店員會為客人煮蜆,先把蜆放入鍋再加清酒,
之後點火炒,加埋湯做成湯底~
蜆的size岩岩好,好鮮甜,散發淡的清酒味~



<海鮮拼盤>
有多款五同的海鮮,會按照當日的貨源而定,
所以每日都有機會五同~
我地呢晚有大大隻鮮甜的聖子、又大又彈牙的海蝦、
爽口的墨魚片、肥美的帶子、新鮮的魚片~




肉類方面我地選擇左<頂級安格斯牛頸布脊>
牛味濃郁,肉質鮮嫩,又唔會肥膩~





而我最期待的就係呢度的<手工火鍋拼盆>
手工新鮮製作,出面好少食得到,非常有特色~
 <太極蟹子軍艦>
菇菇釀左蟹子蝦膠以及墨魚汁蝦膠,
爽口彈牙~

<別蝦我>
用左鮮蝦打成膠,當中加入蟹籽
再整成雪條禁,濃郁的鮮蝦味~

<三層墨魚磚>(原味、南瓜、菠菜)
有三種顏色代表五同的味道,
口感彈牙,墨魚味香濃,
南瓜、菠菜味就淡淡的~

<手打安格斯香辣牛丸>
濃郁的牛味,帶微微的香辣味,
因為手打口感更彈牙~
  
<牛肝菌黑松露餃子>
咬落去散發出濃濃的黑松露味道,
餃皮薄內餡多~




<即炸響鈴卷>
超大一條,新鮮即炸,
口感脆卜卜又香口~



 <新鮮時蔬籃>
大大盤非常豐盛,新鮮清甜,
有油麥菜、生菜、娃娃菜、金菇~



飲品方面亦有好多自家製飲品,
加了HK$10元轉配自家製的<山渣紫貝天葵>&<珍珠奶茶>
甜度適中又健康~


最後仲有甜品添~

<<本文章內容純屬個人分享,並不代表該品牌之言論及立場>>
產品試用、活動等歡迎Contact露露:
lulucheung1028@gmail.com

Facebook Fans Page:
Intagam:


Youtube:




Open Rice:

Weibo:

個人Blog:





Beauty Bolg:










沒有留言:

張貼留言