2016年2月7日 星期日

(美食世界) 令人回味的高水準日式料理

好姊妹生日,
我地幾個當然要帶她去好好慶祝一番!
知道她最愛日本料理,
今次就決定去<牛禪>, 因為之前去過一次,
食完之後令人回味, 有好地方當然要介紹俾好朋友啦!


<和風有機番茄>
混和了新鮮的洋蔥, 配上鮮甜的番茄
作為開胃小菜的不錯


<芒果蟹籽沙律>
青瓜絲、野菜、蟹籽、芒果等
味道清新, 令人胃口大增


飲品我地點左<雪之美人> & <梅酒梳打>
我最愛的<雪之美人>
雪白而香濃的椰香
當中仲帶有微微的菠蘿味, 女仔最愛




店中的新鮮刺身十分推介, 會根據季節而有轉變
當日的時令<五品刺身>包括有:
帆立貝、榮螺、火炙金目鯛、厚切三文魚腩及深海池魚
材料都係空運到港, 十分新鮮
帆立貝鮮甜肥美, 榮螺爽口彈牙
  當中最愛火炙金目鯛深海池魚,
好鮮甜幼滑



<海參大根茄子煮>
茄子和海參大根的配合好特別,
海參口感彈牙,
茄子煮到好軟化, 入口即融, 但味道有d


<明太子玉子燒>
香濃的蛋香味, 軟滑幼綿, 入口即化
配上明太子醬大美味了


<土佐燒蟹蓋>
好特別的一道菜
 先將蟹膏放在蟹蓋上之後再烤
等蟹膏烤熱後塗上餅乾食
口感好豐富如果配白飯都應該唔錯



之後到我地期待已久的燒肉時間,
朋友生日當然要食到豐盛d!
我地點左燒肉澳洲尻尾、澳洲牛舌、
近江牛頸脊、近江腿肉、雪場蟹柳
呢晚仲有燒烤技術豐富的店員幫我地燒肉,
首先燒<澳洲牛舌>, 薄薄一片片,
只需要輕輕一燒, 等到外層變色就ok,
時間控制得好好, 見到燒烤網紋,
肉質非常爽口彈牙, 仲有鎖住滿滿的肉汁,
 <近江牛頸脊、近江腿肉>
近江牛頸脊紅潤光澤, 脂肪成份相對較低,
放入口中散發出濃郁的牛肉味

近江腿肉油脂分佈均勻,
燒至外層焦香, 入口肉質非常嫩滑
 <澳洲尻尾>
肉質紅潤而脂肪較小,
燒的時間不用太長,
肉質比較結實, 咬落出奇地爽口

因為選用新鮮的高級肉質,
所以燒完之後只需點上少少岩鹽已經味美無窮!



<雪場蟹柳>
份量十足, 完全不用任何調味,
本身已經有新鮮的蟹味



最後再一人一球<抹茶雪糕>,
香滑的牛乳味, 為呢餐劃上完美的句號!
Facebook:

Openrice link:

<<本文章內容純屬個人分享,並不代表該品牌之言論及立場>>
產品試用、活動等歡迎Contact露露:

Facebook Fans Page:
Intagam:


Youtube:




Open Rice:

Weibo:

個人Blog:





Beauty Bolg:












沒有留言:

張貼留言