2016年2月16日 星期二

(美食世界) 美味浪漫的開年飯 @ LAB EAT Restaurant

過完年當然要約好姊妹一齊食開年飯啦!
呢晚放工我地行行下見到一間好浪漫的餐廳,
就決定試下先!
呢間餐廳仲有一個放滿不同種類的酒櫃同Bar
岩晒鐘意飲酒的朋友!
餐廳提供5款不同的 set dinner俾客人選擇
我地決定點2set dinner 一齊share~



之後發現餐廳仲有生蠔供,
而且生蠔餐牌會因應每天提供的新鮮生蠔而轉變,
身為生蠔迷的我地當然唔可以錯過啦! 
點了Irish Rock (Ireland)White Pearl (France)
Majestic (France)

Irish Rock :
入口鮮甜而且非常Creamy, 海水味最淡

Majestic:
肥美,海水味最濃

White Pearl:
我的最愛, 海水味唔會太重, 肥美Creamy



餐飲方面我點左<Snow White>
酒味較濃, 配上一大粒鮮甜的荔枝
姊妹唔太飲酒所以點左<Santa Claus>
酒精含量不多以士多啤梨為點綴



未上頭盤前店員送上麵包籃,
3款不同的新鮮麵包
可以沾桌上的橄欖油及黑醋


頭盤<雞肉華多夫沙律>
雞肉煎得十分香口, 以醋代替沙律醬,
味道清新健康



餐湯為Daily Soup
呢晚係<南瓜湯>
味道非常香濃, 入口Creamy



主菜:
<香草雜菌炒意粉>
意粉炒得非常乾身唔油膩
滿滿的雜菌配上濃濃的香草味
令人胃口大增



<炭燒美國西冷牛扒配黑椒汁>
我地係肉食派呢!!!
今次點了7成熟
牛扒嫩滑外香內嫩非常易切開
放入口充滿濃濃的肉味,
肉汁juicy
連配角薯角都炸得外脆內軟香脆可口



最後到甜品啦!
仲好有心思係碟上面畫上可愛的圖案 
<芒果荔枝芝士餅>
首先係淡淡的荔枝味,
之後丙散發出香濃的芒果味
  
<熱情果芝士餅>
濃濃熱情果味
加上熱情果果籽令甜品更有口感
呢度的氣氛更加適合情侶晚餐!

<LAB EAT Restaurant & Bar>
地址 : 尖沙咀金巴利道83-89號僑豐大厦地下1-2號舖

電話 : 2833 1976

Facebook:

Openrice link:

<<本文章內容純屬個人分享,並不代表該品牌之言論及立場>>
產品試用、活動等歡迎Contact露露:
lulucheung1028@gmail.com

Facebook Fans Page:
Intagam:


Youtube:




Open Rice:

Weibo:

個人Blog:





Beauty Bolg:











沒有留言:

張貼留言