2016年2月10日 星期三

(美食世界) 日本新鮮直送‧健康Shabu Shabu @ 溫野菜

冬天最愛食火鍋Shabu Shabu,
講到要美味、健康、又抵食!”
絕對推介最近同好姊妹發現新開的一人一鍋<溫野菜>

我地4個女仔個月都會聚會一次,
呢日係海港城行完街, 見到有條人龍出現,
於是行過去一睇, 原來開左間新的日式一人一鍋,
於是就決定食呢間啦!
 入面裝潢以木為主, 充滿濃濃的日式風味,
我地仲好lucky坐係對住維港的坐位~


呢度的套餐價錢唔貴,
根據牛肉的等級分不同的價錢,
而且材料全部由日本直送達港,
定食A 牛、豚、雞」($168/一人前)
定食 B黑毛和牛御膳」($278/一人前)
定食 C豪華絢爛套餐」($378/一人前)
仲有適合素食者的定食D 素食套餐」($168/一人前)


 我地分別點左定食 B & C,
食物份量多到張台放唔晒!



先介紹湯底,  <温野菜>以一人一鍋的形式
湯底已經有9款選擇
當中比較特別的是<骨膠原柚子鹽湯><秘傳月見壽喜湯>
<藥膳湯><北海道咖喱湯>
姊妹都點左女仔最愛的<骨膠原柚子鹽湯>,
而我一於試下<藥膳湯>

店員會拿出藥材格, 放左9不同的藥材
之後取適量的金針、蓮子、花椒、紅棗、
杞子、松子仁等藥材放於湯中,
不消一會兒就散發出濃濃的藥材香氣~



前菜我選擇左<生菜沙律>+<辣醬芝士>
<生菜沙律>:所有蔬菜都是由日本產地新鮮直送的,
加入了紫菜及鹽, 比平時的日式沙律更鮮甜惹味

<辣醬芝士>:令我食不停口的前菜, 口感有d似腐乳,
味道係濃烈的香辣, 但又唔會太辣
令人一試難忘!


而我點的係定食 B黑毛和牛御膳」($278/一人前)
放滿半張台了


 <野菜五品盛盒> 有生菜、蘿蔔、大蔥等蔬菜, 鮮甜好美
仲有彈牙的<蔥竹輪卷>、香濃煙韌的<自家製福袋年糕>
鮮嫩的<竹筒免治雞肉>
<寬條麵/白飯>, 我就選質感彈牙的寬條麵


<松葉蟹腳>份量都唔少, 蟹肉鮮甜


定食 B黑毛和牛御膳包括有:
<鹿兒島黑毛和牛肩脊肉><美國上級牛肋肉>
<美國牛肋肉><熊本豚腩肉>



<鹿自島黑毛和牛肩脊肉/左邊>
<美國上級牛肋肉/右邊>

 <鹿自島黑毛和牛肩脊肉>
輕灼數秒就ok
肉質柔軟嫩滑, 口感有嚼勁
不用任何醬汁已經牛肉味十足


<美國上級牛肋肉>
牛肋肉脂肪分布均勻, 吸收了藥膳湯的味道
正啊!


<美國牛肋肉>
肉質幼滑不會太肥, 入口即化的鮮嫩



<熊本豚腩肉>
雖然是豚腩, 油脂充份, 但不會太肥膩,
粉紅肉質, 鮮嫩甘香



 因為呢度的蔬菜太鮮甜啦,
我地追加左爽口的<水菜、蘑菇>
 仲有質感香濃黏糯的<栗蓉、南瓜蓉>


 最後再食埋見甜品<紅豆雪糕夾餅>+<溫野菜雪糕>
為晚餐劃上甜蜜的句號!!!
Facebook:

Openrice link:

<<本文章內容純屬個人分享,並不代表該品牌之言論及立場>>
產品試用、活動等歡迎Contact露露:

Facebook Fans Page:
Intagam:


Youtube:




Open Rice:

Weibo:

個人Blog:





Beauty Bolg:













沒有留言:

張貼留言