2016年2月1日 星期一

(美食世界) 絕對令你值回票價、滿肚而歸的日式放題涮涮鍋

 冬天當然最適食涮涮鍋啦!
呢日同朋友行完街就黎左<八幡屋涮涮鍋>食放題火鍋
90分鐘任食, 以自助形式
可以選舉不同級別的套餐

周圍擺滿唔同的食物
火鍋配料區有林林種種的食物
有丸類、菜、菇、餃子、麵等等,
仲有不同的醬料
我最喜歡的是芝士丸&糯米福袋
 



日式熟食區有不同的日式美食,
例如壽司師傅即場新鮮製作的壽司, 天婦羅
仲有燒物系列, 鹽燒雞翼超入味,
我自己食左3!
 



飲品款式比起一般放題店的選擇更多,
大大個雪櫃放滿飲品,
連我地最愛的milkis & 新出的冰極西瓜茶都有


火鍋方面我地就點左$298/<嚴選黑毛和牛>
包括嚴選黑毛和牛
(美國進口牛肉、美國黑豬、美國豚肩肉、澳洲和牛、特選美國牛肉)
大家可以告知店員想要那一款




另外, 仲可以加$50升級享受八幡屋的海鮮盛宴&刺身
超推介同我一樣鍾意食海鮮的朋友

升級體驗的刺身有又大又鮮甜的大蝦,
肥厚的帶子



仲有新鮮的生蠔, 生蠔處理得非常好,
完全沒有沙, 鮮甜肥美
 



而升級體驗的海鮮火鍋配料包括有:
廣島蠔、鯛魚片、蜆、帶子、海蝦, 款款新鮮
廣島蠔又大又鮮, 海蝦大大隻新鮮彈牙, 帶子肥美
 



湯底點左<骨膠原豬骨> & <地獄湯底>
牛肉同豬肉切得薄薄的一片片
只需要將牛放入鍋內約1020秒就可以
黑毛和牛的肉味相當濃郁, 油脂分布均勻,
令人食不停口!
 




最後當然唔少得甜品啦,
呢度的甜品都好出色,
有朱古力噴泉、芝士蛋糕、泡芙、布甸等
為晚餐畫上完美的句號!

 八幡屋涮涮鍋價錢合理,
食物質素新鮮, 選擇多, 只需要$300左右,
就可以享受火鍋、刺身、海鮮、日式料理、甜品等,
真的物超所值!
Facebook:

Openrice link:

<<本文章內容純屬個人分享,並不代表該品牌之言論及立場>>
產品試用、活動等歡迎Contact露露:

Facebook Fans Page:
Intagam:


Youtube:




Open Rice:

Weibo:

個人Blog:





Beauty Bolg:











沒有留言:

張貼留言