2018年3月2日 星期五

(美食世界) 有得玩又有得食的創意韓國坪料理 ~ DIY 韓式煎餅 & 迷你花花PIZZA @ Angry Oppa Restaurant & Bar

相信鍾意食韓國美食的朋友都知道
尖沙咀聚集林林總總的韓式餐廳,
今次姊妹紀念日,我挑選左位於金巴利道附近的一間
創意特色韓國餐廳~
店舖的名稱已經好特別<Angry OPPA>
裝潢以木為主的簡潔風格,
牆壁上掛左數LCD電視,不停播放韓國流行歌曲,

韓風味十足~



食物選擇多,有韓式的韓國烤肉、特色部隊窩、
仲有特色迷你熔岩PIZZADIY韓式煎餅以及多款韓式美食~
呢度會提供茶及自家製醃洋蔥,好入味口感特別,
一般韓國餐廳提供醃泡菜~



我地當然必點有得玩又有得食的
<DIY韓式煎餅> HK$138
工具有爐、迷你掃&剷、裝有油的針筒、粉漿
餡料有蝦、八爪魚粒、牛肉、泡菜、韮菜、蔥
唔夠仲可以加錢點其他配料添
大約可以製作9-12件煎餅
店員好好人會先示範一次俾我地睇,
首先倒少少油,再用掃掃均勻,
然後倒粉漿,厚薄是乎個人口味,
之後加你喜歡的餡料,見到開始凝固就可以用剷反去另一邊,
我地都整得唔錯家~



另外黎到必試的<迷你熔岩PIZZA> HK$90/2
花花的造型的賣相已經非常吸引,
共有3款口味,醬五花肉、蒜香雞肉、微辣大蝦~
它的薄餅皮與一般意式薄餅不同,
口感似軟熟的麵包,啖啖香濃的芝士,
加埋大醬五花肉,非常飽肚~



而呢度的<斧山魚糕湯> HK$148
非常豐富,
兩串大大的韓式魚糕,5款不同的魚糕、丸,
湯入面仲有蛋、洋蔥絲、魚糕,
味道鮮甜香濃,好岩冬天飲~


飲品方面有韓式的米酒、汽水,
我地點左<真露蜜桃泡泡氣酒> HK$38 &
<蜜桃梳打> HK$27,桃味香濃,汽酒酒味只淡淡的~

雖然呢晚OPPA休息,但店員小姐非常健談又好笑容,
服務好好,餐廳愈晚愈多人,我地8點走時已經滿座~
地址:
尖沙咀金巴利道73號地下A舖

Openrice link:
<<本文章內容純屬個人分享,並不代表該品牌之言論及立場>>
產品試用、活動等歡迎Contact露露:
lulucheung1028@gmail.com

Facebook Fans Page:
Intagam:


Youtube:




Open Rice:

Weibo:

個人Blog:





Beauty Bolg:







沒有留言:

張貼留言