2017年7月27日 星期四

(美食世界) 我的放題飯堂 @ 八幡屋日本料理

呢排公司好忙,個人好累,突然好想食放題,
老公知道之後就訂左台,去我最愛的<八幡屋日本料理>食放題~
雖然平日夜晚,但都非常多人,七點幾已經滿座,
發覺餐廳重新裝潢過,仲推出左好多款新的美食~
老公知我返工辛苦,話要食好d,所以決定每人加$60升級體驗,
可以任食生蠔、澳洲和牛壽司、珍寶&赤蝦刺身、日式海膽蒸蛋等等。




依家仲有特別優惠六選一食物贈送俾訂座的客人,
我一見到DIY小丸子即刻好興奮,因為一直都好想自己試下整,
餐廳會先幫客人調好麵粉醬、餡料,仲有提供配料,
好似柴魚絲、沙律醬等等,店員仲會好細心考我地如何製造,
自己親手整的小丸子特別好食,岩晒一家大細邊食邊~




每位客人仲送一份芝士焗龍蝦添,
size都幾大隻,上面係香濃的芝士,
肉質新鮮彈牙,呢個係意外的驚喜~




刺身方面我最愛升級體驗的珍寶赤蝦,又大又彈牙,
油甘魚刺身爽口,生蠔新鮮肥美~
仲有其他的刺身都新鮮好味,
三文魚、北海道帶子、希靈魚、赤目鯛~



壽司方面今次多左新款式,黑松露系列,我超級鐘意~
另外升級體驗的黑松露珍珠肝帶子、京蔥金目錭壽司都非常好味,
加上壽司飯細細塊,一口size岩岩好~




我非常推介升級體驗的日式海鮮蒸蛋,
一定要食,蒸蛋非常香滑,餡料十足,
有菇、蟹柳等,
特別係上面的海膽非常鮮甜~



而呢度的串燒同炸物都非常出式,
例如炸雞軟骨,香脆可口,
燒雞翼、燒牛舌、燒菇非常入味,

炸芝士年糕、炸芋波係我的最愛,一次可以食3!!




飲品方面選擇多達十款以上,
有陽光系列、蘆薈汁、忌廉溝鮮奶、梅酒、芬達系列等,
每次黎食都好滿足,心情都靚晒!!
 地址:

<<本文章內容純屬個人分享,並不代表該品牌之言論及立場>>
產品試用、活動等歡迎Contact露露:
lulucheung1028@gmail.com

Facebook Fans Page:
Intagam:


Youtube:




Open Rice:

Weibo:

個人Blog:





Beauty Bolg:










沒有留言:

張貼留言