2017年7月20日 星期四

(美食世界) 我最愛的韓國炸雞店 @ Sodam Chicken

星期日下就同左老公細妹仲有可愛的姪女去銅鑼灣行街街,
因為姪女好叻運動會攞獎牌,
我答應去我最愛的炸雞店請她食炸雞~



雖然落雨,但店內已經幾多人下,
因為小朋友唔食得太辣,
所以點左我最愛的
<太陽芝士炸雞‧芝士三重奏> HK$198
共有八塊大大塊的炸雞,
中間包圍的是農夫包,
姪女話好似太陽啊~
炸雞的炸漿唔厚啖啖肉,
外面的皮香脆,入面的肉幼嫩,
農夫包焗至金黃色,陣陣的麵包香氣,非常鬆脆~
中間的芝士醬芝士味濃郁,
用黎點炸雞&麵包都一流,仲有拉絲的效果~




最近新推出左新菜式,其他pizza好吸引,
我地點左<濟洲島海鮮薄餅> HK$160
大大個差不多有八吋,足夠3個成人的份量,
上面香濃的芝士、好多海鮮好似魷魚、帶子、蝦等,
仲有蕃茄、菠蘿粒,
批皮外香脆,入面好鬆軟~




飲品我就點左<Apple Cider Rita> HK$70
大大一杯,用黎配炸雞一流~

幫姪女點左<蘋果特飲> HK$58
味道唔會太甜,仲有一串糖果,岩晒小朋友~

(美食世界) 惡魔的誘惑~芝士火鍋 @ Sodam Chicken




(美食世界) 味蕾大滿足:芝士 VS 炸雞 @ Sodam Chicken


地址:

<<本文章內容純屬個人分享,並不代表該品牌之言論及立場>>
產品試用、活動等歡迎Contact露露:
lulucheung1028@gmail.com

Facebook Fans Page:
Intagam:


Youtube:




Open Rice:

Weibo:

個人Blog:





Beauty Bolg:










沒有留言:

張貼留言