2017年7月26日 星期三

(美食世界) 新穎&用心製作的美食 @ Fuse Creations

難得同老朋友見面一齊食晚飯,
帶左我去她公司附近SoHo區一間新開的餐廳,
餐廳名為<Fuse Creation>
是融合多國的材料以及烹調技術去鑽研新穎、突破的菜式~
店內的裝潢優雅舒適,燈光偏暗帶點浪漫情調~




首先點左個<沙律>,表面好似同一般西餐廳的沙律差不多,
但一食就有意想不到的味道,
用左新鮮的蕃茄仔、生菜等,
仲有48個月大的黑毛豬火腿,微微的鹹,
再配埋中西璧的醬汁黑醋加薑蔥油”~




之後點左<煙燻雞翼>,以串式上非常特別,
每串有3隻已經去掉骨頭的雞翼,肉質幼嫩,
醬汁用多種五同的調味料調製,再煙燻,
非常入味,伴隨的是一口壽司~




主菜之一是朋友點的<煎鱈魚>
大廚火喉控制得非常好,煎到外酥內嫩,
肉質嫩滑,連唔多鍾意食魚的我試左之後都愛上左它~




而我就點左<雞湯拉麵>,是招牌菜式之一
因為我見餐廳門口係師傅每日新鮮鼠作拉麵的地方,
放左日本拉麵機,100%自家製作,當然要試下啦~ 
首先拉麵的靈魂湯底,師傅用左雞不同的部位去熬製雞骨湯,
雞味濃郁,再加入豬大骨湯,
充滿濃濃的膠質,非常鮮甜

拉麵煙韌度適中,非常爽口,
新鮮自家製作果然特別好味~
叉燒亦非常好味,仲有2款唔同的叉燒,
圓形的是日式叉燒,方形是港式叉燒,
叉燒厚厚的,肥瘦均勻,
我比較鍾情入口即溶的日式叉燒~




最後的甜品更令人為之瘋狂,
新鮮的<日本生果拼盤>
有柑、蜜瓜、提子等等,款款清甜~
仲有好特別的<豉油雪糕>
濃濃的黃豆香味,淡淡的甜味~
呢度仲有好多特色飲品,可以要返工,
下次搵個週末黎飲返幾杯先~


<<本文章內容純屬個人分享,並不代表該品牌之言論及立場>>
產品試用、活動等歡迎Contact露露:
lulucheung1028@gmail.com

Facebook Fans Page:
Intagam:


Youtube:




Open Rice:

Weibo:

個人Blog:





Beauty Bolg:











沒有留言:

張貼留言